Skip to main content
Beantwoord

Mijn e-mailaccount is verwijderd, kan ik die terugkrijgen?

  • 7 August 2024
  • 10 reacties
  • 98 keer bekeken

vanmorgen erachter gekomen dat mijn hele email account is verwijderd. ( door een fout van KPN) 

Nu ben ik dus alles kwijt. is er een mogelijkheid dat ik het terug krijg? en dan in ieder geval de mails en me contacten?

 

Wat is er gebeurd @Annet Delfstra ? Hoe heb je vastgesteld dat het de fout van KPN is?


Als je in de webmail kijkt via https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp

zie je dan ook geen bestaand account meer @Annet Delfstra ???

 


Wat is er gebeurd @Annet Delfstra ? Hoe heb je vastgesteld dat het de fout van KPN is?

Toen ik geen gebruik meer ging maken van KPN internet, heb ik mijn mail altijd wel aangehouden. En na 5 jaar heeft het systeem aangegeven dat ik geen klant meer ben. Dus hebben ze alles verwijderd. Dit is ook bekend bij KPN en hebben dit toegegeven. Het slechte is gewoon dat ik nooit bericht heb gehad. Ze hebben gewoon een op andere dag mijn account eruit gegooit. 


Als je in de webmail kijkt via https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp

zie je dan ook geen bestaand account meer @Annet Delfstra ???

 

Nee ze kennen het account niet meer, Ik ben bang dat ik echt alles kwijt ben. Ik hoop dat iemand nog de gouden tip heeft zodat ik nog de emailadressen en foto's eruit kan halen. 


Hoe heb je het e-malaccount aangehouden?
Bij beëindiging van een internet abonnement komt (na zes maanden) normaal ook de e-mail tot een einde. Heb je sindsdien een e-mail only abonnement à 7,50 euro per maand gehad?

Heb je zelf niet regelmatig een backup van je mail gemaakt? Wat zei KPN, toen je ze sprak? Kunnen zij het niet herstellen?


Klopt, en ik heb zn abonnement gehad (begon met 5,- per maand zelfs) Maar het bleek een gecombineerd email adres te zijn met inmiddels mijn ex. en daar is de fout geweest en hebben ze mij niet voor benaderd dat het verwijderd wordt. Want het ligt aan het systeem. het is geen menselijke fout geweest zeggen ze. 

 


Oei @Annet Delfstra , dan is het opheffen waarschijnlijk (buiten jouw zicht) gecommuniceerd met de contracthouder (jouw ex). De contracthouder is voor KPN het enige aanspreekpunt. Ik vrees dat je jouw mail toch echt kwijt bent. Er zal hier nog een KPN moderator reageren, maar dat kan vanwege de drukte enkele dagen duren. Hopelijk ziet die nog mogelijkheden.


Ik ben bang van ook. Helaas. Maar ik vind het super slecht dat ze me nooit in kennis hebben gesteld dat mail email verwijderd wordt. dan had ik natuurlijk alles op alles gezet om het te behouden. 


Ik ben bang van ook. Helaas. Maar ik vind het super slecht dat ze me nooit in kennis hebben gesteld dat mail email verwijderd wordt. dan had ik natuurlijk alles op alles gezet om het te behouden. 

De eigenaar van het account (je ex???) zal ongetwijfeld ingelicht zijn, maar je ex heeft dat dan weer niet met jou gecommuniceerd, helaas.

Mijn abo staat op de naam van mijn vrouw, zij krijgt alle correspondentie aangaande het account, ik logischerwijs niet, maar vertelt het gelukkig wel aan mij. @Annet Delfstra 

 


Hi @Annet Delfstra, welkom hier. 

Ik denk ook graag mee. Begrijp ik het goed dat je e-mailadres nog onder het account van jouw ex-partner staat of stond? In dat geval sluit ik me ook aan bij de users voor me. Als contractant heeft die persoon alle recht om het op te zeggen. Hoe jammer ik het helaas vind. 


Reageer