Skip to main content

Ik ontvang (niet altijd) mail via KPNwebmail. Kan wel mail verzenden. Bij Inbox en Spam staan wel ontvangen mailtjes, maar als ik vanuit mijn eigen hotmail account een mail stuur komt die niet binnen. Ik heb mij dochter ook gevraagd een mail te sturen, maar die komt ook niet binnen. 

@Paul van der Wal 

Eerst ALLE wachtwoorden vervangen dus ook dat van het KPN ID. En zorg ervoor dat alle wachtwoorden verschillend zijn en sterk zijn (combinatie van hoofdletters en kleine letters, cijfers en een speciaal teken). Komt nu email van jouw dochter nu wel weer binnen ?

Kijk in de KPN webmail of je er iets is veranderd (denk; een forward, filters, blokkeerlijst, etc.).

Zorg ervoor dat jouw profiel hier op het forum volledig is ingevuld. Vermeld bij “opmerkingen” de emailadressen waarvan email niet binnenkomen. Als dat gebeurd is plaats dan hier een nieuwe reactie. Dan vragen we aan @Raymondt of hij in de logs van de KPN emailservers wil kijken of email van deze emailadressen wel bij de KPN binnenkomen.


Hi @Paul van der Wal ,

Welkom! Kun je eens inloggen op de webmail en kijken of je toevallig filters ingesteld hebt staan? Hoe je dat doet en waar je precies zoekt vind je in dit artikel.


Hallo @Paul van der Wal, heb je al gekeken of er daadwerkelijk filters ingesteld stonden? We horen graag van je. 


Hallo Jeroen, probleem is inmiddels opgelost. Dank je.


Dat is goed om te horen @Paul van der Wal. Ik ben nog wel even benieuwd wat dan precies de oorzaak en oplossing voor dit probleem is geweest. 


Reageer