Skip to main content

Jaren gebruikte ik een knoware mailadres. Sind begin van deze maand is dat uit de lucht gehaald. Ik ben na een klantgeschiedrnis vanaf 1973sinds een klein half jaar geen klant meer bij kpn, vanwege een stuitend staaltje van miscommunicatie.
Een lieve en vriendelijk dame stond mij uitgebreid telefonisch te woord en bevestigde dat Knoware uit de lucht is, maar dat mijn knoware mailadres nog tot begin augustus gereserveerd is. “Ik maak een mail only abo voor u aan en bel uovermorgen om het mailadres daar aan tekoppelen”. Nooit meer wat van gehoord. Een nieuwe poging met de telef klantenservice van kpn bracht: neehoor dat adres is weg en niet meer te herstellen. Wat kan ik nu nog voor actie ondernenen?

Als je een abonnement opzegt blijft de emailadressen nog 6 maanden te gebruiken. Daarna worden de emailadressen definitief opgeheven. In die 6 maanden kun je nog een een “Email Only” abonnement nemen/afsluiten met dat emailadres. Maar ik vrees dat het opheffen van het abonnement al meer dan 6 maanden geleden was, met alle gevolgen van dien.

Zal wel dom zijn, maar ik heb me niet gerealiseerd, dat m’n mailadressen verwijderd zouden gaan worden. Waarom wordt dan even de moeite genomen, daarop te attenderen???

Zal wel dom zijn, maar ik heb me niet gerealiseerd, dat m’n mailadressen verwijderd zouden gaan worden. Waarom wordt dan even de moeite genomen, daarop te attenderen???

Volgens mij gebeurt dat ook bij opzeggen. Maar los daarvan: dat is toch logisch? Als jij niet meer betaald aan KPN, waarom zou KPN jou emailadres dan nog bewaren? 

Hallo ​@Theo Albers ,

Je bent dat e-mailadres definitief kwijt. Mocht je ooit weer opnieuw klant willen worden van KPN? 

Dan kun je e-mailadressen instellen die eindigen op:

• @kpnmail.nl
  • @kpnplanet.nl
  • @planet.nl
  • @wxs.nl
  • @hetnet.nl
  • @freeler.nl
  • @snelnet.net
  • @on.nl
  • @onsbrabantnet.nl
  • @onsmail.nl
  • @onsnet.nu
  • @onsneteindhoven.nl
  • @onsnetnuenen.nl
  • @xs4all.nl
  • @telfort.nl
  • @tip.nl
  • @tiscali.nl
  • @tiscalimail.nl

bron:

https://www.kpn.com/service/ugs/instellen-e-mail-laptop-pc

Ik werd ooit gebruiker bij Knoware, niet bij KPN. Overigens zou ik dolgraag in kontakt komen met de KPN-mevrouw, die ik dinsdag 13 mei van 17:45 tot 18:30 aan de telefoon had, want die vertelde mij dat mijn mailadres nog gereserveerd stond tot 3 augustus…..

... want die vertelde mij dat mijn mailadres nog gereserveerd stond tot 3 augustus…..

Het adres staat dan in quarantaine. Dat houd in dat tot 3 augustus dat adres door niemand geregistreerd kan worden. Na 3 augustus kan elke klant van KPN dat adres registreren en gebruiken. 

Ik sprak net een KPN-er, die het morgen voor me regelt!JIPPIE

Hi ​@Theo Albers, ik denk ook graag mee. 

Goed dat je die vraag stelt hier, in sommige gevallen kan het adres wel worden behouden als je op tijd aan de bel trekt. Ik spreek nu eerde berichten hier tegen, maar als het in quarantaine staat bestaat er een kans dat het nog behouden kan worden. Hopelijk in dit geval ook. 

Neem in dit geval zo snel mogelijk contact met ons op zodat er een ticket kan worden aangemaakt. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin). Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

JIPPIE

Eerst zien, dan geloven zou ik zeggen.

En je begrijpt wel dat je € 7,50 per maand gaat betalen? 

@Theo Albers, inderdaad een goede toevoeging van Marlon. Dit wordt dan een E-mail Only abonnement mocht het lukken. 

Ik ben in blijde verwachting…..

Ik heb een belafspraak staan voor dinsdag om dan het oude mailadres weer aan te maken/herstellen!  Zou ‘t dan toch mog goed komen?

@Theo Albers, is het vandaag nog gelukt? 

Jawel, het is gelukt. Het kostte even wat moeite, maar dan heb je ook wat. In volgorde: een medewerker zegde toe het op te lossen, maar belde niet terug zoals ze toezegde; de tweede, derde en vierde medewerker wisten zeker dat het niet kon en uiteindelijk loste de vijfde medewerker het gewoon op. Dank KPN-ers, maar een beetje aandacht voor het bij de tijd houden van de medewerkers wordt aanbevolen.

@Theo Albers 

Ik neem aan dat ook de KPN er last van heeft dat medewerkers met veel ervaring met pensioen gaan en  dat die worden vervangen door “groentjes".

Reageer