tot op heden gaat de overgang van Telfort naar KPN bij mij niet vlekkeloos medewerkers willen bij contact met KPN mij Telfort mailadres verwijderen echt slechter kan het niet en het mailadres uit outlook verdwenen bij een remote contact . nu mij zoekactie naar de algemene voorwaarden van KPN deze wil ik compleet in huis hebben ,ze zijn moeilijk te vinden , uitleg en de structuur van KPN moet ook wennen waar alles staat , met vragen verbrak een medewerker gewoon de telefoonverbinding contact weg en mailadres weg niemand belt terug een nieuw contact met KPN resulteert in een wacht ti9jd van twee dagen , bij Microsoft krijgt je direct een ticket nummer en daarna direct een medewerker aan de lijn en is de uitleg zeer uitvoerig en wordt je de dag later keurig terug gebeld of alles naar behoren werkt of je ook tevreden bent garantie op ticket nummer 1 jaar ik raad het iedereen aan . eerste ingang contact nu met KPN komt niet helder over 1ste vraag waar staan de algemene voorwoorden compleet voor de consument en de algemene voorwaarden compleet zakelijk er zijn allerlei vragen bij mij de eerste contact
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.