Skip to main content

Ik heb nu al 3 maal meegemaakt dat er met diverse clients met diverse kpnmail.nl/xs4all.nl-accounts niet ingelogd kon worden. Het was telkens 's ochtends, en telkens na ongeveer 15 minuten weer OK, maar ik vind het raar.

Als je er dan melding van maakt bij @kpnwebcare, krijg je uitgebreid antwoord over hoe je wachtwoorden opnieuw kunt instellen.

Maar dat helpt niet, en is ook nergens voor nodig. Immers: na een kwartier of zo gaat alles weer goed, terwijl er aan mijn kant niets gewijzigd is.

Dus: diverse clients (webmail, Thunderbird, K9 Mail op Android) en diverse accounts.

Dan kom ik op 1 gemeenschappelijk punt: inloggen bij IMAP.

Hallo @GaitJan 

 

Is dat allemaal via Wifi of een verbinding met een netwerkkabel via je thuis internet verbinding?
Kan je als mail via IMAP of webmail niet werkt nog wel inloggen op andere websites via de browser?
Heb je ook KPN TV en blijft dat wel werken?

Als je op het Android toestel over gaat naar mobiele verbinding via 4G of 5G werkt het dan wel meteen?

Die 3 keren dat het gebeurde, welke periode gaat dat over, een week, maand of nog langer?


Het was met UTP en WiFi over DSL van KPN.

Maar voornamelijk: tegelijkertijd met meerdere clients op meerdere hosts en met meerdere KPN/Xs4All-accounts en het was na een kwartier voorbij.

Het staat IMHO helemaal los van de verbinding, immers: het inloggen ging niet (naam/wachtwoord-foutmelding), dan ben je al voorbij het punt dat het aan mijn verbinding zou kunnen liggen.

Gisteren en vandaag, en een paar dagen geleden. Telkens 's ochtends rond een uur of 8.


Reageer