Skip to main content
Antwoord

Verzenden en ontvangen van e-mails lukt niet meer

• April 22, 2025
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

het ontvangen en verzenden van emails lukt op een s niet meer zinder dat ik instellingen heb gewijzigd

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Karsten 25. Welkom op de KPN Community! 

Veel informatie heb ik nog niet van je, dus ik weet niet om wat voor apparaat gaat en of het een KPNmail-adres betreft. Als het om een KPNmail-adres gaat, dan wil ik je als eerste adviseren om te controleren of je met de KPN Webmail wel je mail kunt ontvangen en versturen. Dan weet je in ieder geval of je mailadres nog actief is en de correcte accountgegevens gebruikt. 

Als dat lukt, dan kun je de Email-instellingen voor je PC/laptop of voor je telefoon/tablet langslopen en controleren of alles goed staat. Als je de nodige aanpassingen hebt gedaan, dan zou er geen reden zijn dat de mails niet meer binnenkomen of verstuurd kunnen worden. 

Laat maar weten hoe ver je gekomen bent en of het is gelukt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 25, 2025

Hoi ​@Karsten 25. Welkom op de KPN Community! 

Veel informatie heb ik nog niet van je, dus ik weet niet om wat voor apparaat gaat en of het een KPNmail-adres betreft. Als het om een KPNmail-adres gaat, dan wil ik je als eerste adviseren om te controleren of je met de KPN Webmail wel je mail kunt ontvangen en versturen. Dan weet je in ieder geval of je mailadres nog actief is en de correcte accountgegevens gebruikt. 

Als dat lukt, dan kun je de Email-instellingen voor je PC/laptop of voor je telefoon/tablet langslopen en controleren of alles goed staat. Als je de nodige aanpassingen hebt gedaan, dan zou er geen reden zijn dat de mails niet meer binnenkomen of verstuurd kunnen worden. 

Laat maar weten hoe ver je gekomen bent en of het is gelukt!