Sinds een week mail die ik binnen krijg staat overal postmaster achter of voor. Het is dus wel mail dat aan mij gericht is. Voorbeeld Etos en postmaster. En dan deze tekst This is the mail system at host ewsoutbound.kpnmail.nl met nog meer tekst en dan krijg ik de mail te zien. Hoe kan dit en hoe los ik dit op.
Voor of achter elke binnengekomen mail staat: postmaster
Beste antwoord door GerritS76
Oké, een hele lap tekst maar wat mij direct opvalt:
- Zelf gebruik je een e-mail adres van hetnet.nl.
- Het e-mail adres waar het fout gaat eindigt op *********22 @ kpnmail.nl
De foutmelding wordt veroorzaakt door:
“recipient '**********22@kpnmail.nl' not known”
Jou hetnet.nl e-mail adres stuurt e-mails door naar kpnmail.nl, omdat het kpnmail.nl e-mail adres waarnaar wordt doorgestuurd niet meer bestaat, geeft deze direct een foutmelding en krijg je een e-mail terug van postmaster (Mailer-Daemon).
Je hebt in je e-mail programma of in webmail doorsturen ingesteld en ingeschakeld waarbij e-mails die je ontvangt op je @ hetnet.nl e-mail adres worden doorgestuurd naar een e-mail adres eindigend op @ kpnmail.nl.
Wat je dus zult moeten doen is kijken waar deze doorsturing is ingesteld en deze verwijderen.Zodra het verwijderd is, zal je deze e-mails niet langer meer ontvangen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.