Skip to main content
Beantwoord

Wanneer ik Outlook open verdwijnen de e-mails gelijk

• 12 januari 2025
  • 16 reacties
  • 137 keer bekeken

Nadat ik outlook open , direct daarna verdwijnen de e mails van de dag, snap niet hoe dat ineens kan

Beste antwoord door Erwin van KPN

KoosCar schreef:

Tja , dus ik moet er weer zelf achteraan .

Als die kpn nou eens hun klant contacten en met goede oplossing komen. 

Steeds loop je bij kpn tegen  deze feiten aan , dat jullie niet leveren waar je klant voor betaald .[en dat niet voor het eerst,, dit speelt al tijden ]

Ik vind dat kpn dit moet oplossen voor mij .

Dit zijn van die problemen waar je alleen achter komt als je samen met een medewerker het stap voor stap doorloopt.  Bij de KPN Community helpen klanten elkaar en proberen wij, als moderators, het gesprek in goede banen te leiden.  We zijn geen klantenservice in die zin.  Maar met een terugbel afspraak kun je het zo plannen dat ze jou op een gunstig moment bellen en dan vinden jullie samen vast een oplossing. 

Bekijk origineel

16 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 7778 reacties
  • 12 januari 2025

Beste ​@KoosCar zie je de mail wèl via de KPN webmail???

Hoe heb je Outlook ingericht, via het POP- of via het IMAP-protocol???

Zijn er meerdere apparaten waar je je mail behandelt???

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3450 reacties
  • 12 januari 2025

​@KoosCar 

Begin eens allereerst om ALLE wachtwoorden te veranderen en zorg ervoor dat alle wachtwoorden verschillend zijn. Want misschien is jouw account gehackt.

Kijk eens in de KPN webmail. zijn er berichtregels ingesteld die die emails verwijderen ? Of zijn er in Outlook berichtregels ingesteld die jouw email verwijderen ?

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27254 reacties
  • 15 januari 2025

Hoi ​@KoosCar . Zoals je ziet, denkt onze community met je mee. Heb je hier iets aan gehad? Heb je al een oplossing gevonden? 

• Auteur
  • Topper
  • 22 reacties
  • 15 januari 2025

Ben het 4 dagen kwijt geweest , mijn inkomende  e mails , zijn gewoon verdwenen. 

Gebeld met kpn , de 1e mevr. zei , dat ze niet kon helpen en verwees mij naar , Student aan huis , wat  mij dus geld  zou kosten.

Eerst mijn Pc kast na laten kijken door PC  expert , gelukkig markeerde er niks aan de systemen en stond alles goed.

De 2e mevr. van Kpn, heeft ingelogd en alles nagekeken en ook geconstateerd dat alles goed stond , was zeer behulpzaam en zou bericht door zetten naar hun  interne experts [ I T ]  bij kpn.

s avonds gebeld door 3e mevr. van kpn , deze heeft weer scherm overgenomen en heeft onnavolgbaar voor mij  , de [fout] gevonden , waarschijnlijk en gelukkig alles goed gezet .??????  en vanaf vandaag doet het inkomende e mails het weer . 

Moet mij wel van de tong  , dat kpn mij eerst NIET goed geholpen heeft , ben ik dus al 45 jaar klant van.

Nou nog graag leveren aan Mbps aan ontvangst en download waar ik stevig voor betaald , want hun eigen Speedtest geeft aan dat ze maar 25% leveren.

• 2615 reacties
  • 15 januari 2025

Het is je eigen computer. Je eigen verantwoordelijkheid. KPN hoeft jouw hier helemaal niet bij te helpen.

Misschien de eerste keer als je net nieuwe klant bent om het in te stellen. Maar zeker niet later als er een probleem is op je eigen computer. 

Dus het verwijt dat je de eerste keer niet goed geholpen bent is volkomen onterecht. Hoe lang je al klant maakt hierbij helemaal niets uit. Alle klanten zijn gelijk. Een klant die naar maar 5 dagen klant is heeft dezelfde rechten als een klant die 45 jaar klant is.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27254 reacties
  • 16 januari 2025
KoosCar schreef:

Ben het 4 dagen kwijt geweest , mijn inkomende  e mails , zijn gewoon verdwenen. 

Gebeld met kpn , de 1e mevr. zei , dat ze niet kon helpen en verwees mij naar , Student aan huis , wat  mij dus geld  zou kosten.

Eerst mijn Pc kast na laten kijken door PC  expert , gelukkig markeerde er niks aan de systemen en stond alles goed.

De 2e mevr. van Kpn, heeft ingelogd en alles nagekeken en ook geconstateerd dat alles goed stond , was zeer behulpzaam en zou bericht door zetten naar hun  interne experts [ I T ]  bij kpn.

s avonds gebeld door 3e mevr. van kpn , deze heeft weer scherm overgenomen en heeft onnavolgbaar voor mij  , de [fout] gevonden , waarschijnlijk en gelukkig alles goed gezet .??????  en vanaf vandaag doet het inkomende e mails het weer . 

Moet mij wel van de tong  , dat kpn mij eerst NIET goed geholpen heeft , ben ik dus al 45 jaar klant van.

Nou nog graag leveren aan Mbps aan ontvangst en download waar ik stevig voor betaald , want hun eigen Speedtest geeft aan dat ze maar 25% leveren.

Dit snap ik niet helemaal.  Zo te lezen hebben verschillende medewerkers hun best gedaan om jou verder te helpen. En dat is uiteindelijk ook gelukt. Was het probleem met de e-mail dan door ons veroorzaakt? 

• Auteur
  • Topper
  • 22 reacties
  • 20 januari 2025

Na perikelen met mijn e mails , blijkt nu dat deze brokkelig en traag  binnen komen . Diverse X de kpn Speedtest gedaan en wat blijkt nu , wij krijgen maar 25-30 % ontvangst , dus weer veel minder als wat in mijn abonnement zou moeten zitten.

Spreek de hoop uit dat de kpn nu eindelijk eens levert , waar ik reeds lang voor betaald .

Antwoord op kpn , Edwin ,    Ja waarschijnlijk wel veroorzaakt  door medewerker van jullie , want ik heb die muis niet kunnen volgen zo snel ging dat en heb kadertjes gezien op beeldscherm , die ik nog nooit heb gezien . Dame ging in overleg met collega en daarna klikte ze verschijnende dingen aan en uit , ????? daarna kwamen de e mails weer binnen.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3450 reacties
  • 21 januari 2025

​@KoosCar 

Wat is de snelheid die je nu hebt en wat was je belooft ?

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27254 reacties
  • 21 januari 2025

​@KoosCar : Ah, ik begrijp dat de snelheid dus zeer te wensen over laat momenteel. Dat is natuurlijk niet fijn.

Je noemt de speedtest.   Kun je ons vertellen wat je momenteel haalt voor snelheid?  En mag ik vragen of je een koperverbinding of glasvezel verbinding hebt?

Verder ben ik benieuwd of je de pc/laptop met een kabel hebt aangesloten of dat je gebruik maakt van wifi.

De speedtestlink kun je hier vinden:

https://www.kpn.com/internet/speedtest

• Auteur
  • Topper
  • 22 reacties
  • 21 januari 2025

kpn Speedtest gedaan 20 maart 2025 .om 19.55 uur

download == 29,2   mbps

upload   == 3,8 

ping ==  10

jitter == 27

Alles via koperverbinding met kpn kabeltjes .

• Auteur
  • Topper
  • 22 reacties
  • 21 januari 2025

Mijn huidige ontvangst zou volgen kpn  abonnement moeten zijn .

100 Mbit/s   download

100 Mbit/s   upload 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27254 reacties
  • 22 januari 2025

Dankjewel.  Dat is niet supersnel idd.  (het zou voor mail trouwens niets uitmaken, daar is het snel genoeg voor maar als je ook andere dingen met internet doet is de bandbreedte snel op).

Dat van die upload klopt trouwens niet.  Bij koper krijg je geen symmetrische snelheden.  Daar is de upload doorgaans lager dan de download.  Dus ik begrijp niet hoe dit jouw abonnementsvorm kan zijn. 

Ik denk dat je hiervoor het beste een terugbel afspraak kunt inboeken. Dan kan een medewerker stap voor stap de lijn met jou doormeten. 

De afspraak kun je heel eenvoudig via deze link maken:

Contact en klantenservice | KPN  (zie onderin) 

• Auteur
  • Topper
  • 22 reacties
  • 22 januari 2025

Steeds loop je bij kpn tegen  deze feiten aan , dat jullie niet leveren waar je klant voor betaald .[en dat niet voor het eerst,, dit speelt al tijden ]

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27254 reacties
  • Antwoord
  • 23 januari 2025
KoosCar schreef:

Dit zijn van die problemen waar je alleen achter komt als je samen met een medewerker het stap voor stap doorloopt.  Bij de KPN Community helpen klanten elkaar en proberen wij, als moderators, het gesprek in goede banen te leiden.  We zijn geen klantenservice in die zin.  Maar met een terugbel afspraak kun je het zo plannen dat ze jou op een gunstig moment bellen en dan vinden jullie samen vast een oplossing. 

• Auteur
  • Topper
  • 22 reacties
  • 6 februari 2025

Ben helaas nog steeds door griep geveld , maar kom hier zeker op terug .

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27254 reacties
  • 7 februari 2025
KoosCar schreef:

Ben helaas nog steeds door griep geveld , maar kom hier zeker op terug .

Aah, dat is knap waardeloos.  Ik hoop dat je snel weer op de been bent! 

Reageer