Skip to main content
Beantwoord

Wanneer krijgt KPNmail een nieuwe achtergrondfoto?

• June 4, 2025
  • 2 reacties
  • 85 keer bekeken

Zou het niet eens tijd worden dat KPNMAIL een nieuwe achtergrond foto krijgt.

5 jaar geleden werd deze vraag ook al door iemand gesteld die deze foto zat was.

Het antwoord was toen:  ja misschien binnenkort, want deze foto staat er al heel lang op.

Nu 5 jaar later nog geen verandering.

Ik ben niet van de verandering, maar dit mag nu wel eens een keer.

Het is voor de duidelijkheid niet negatief gericht op de persoon op de foto.

Beste antwoord door Jan van KPN

Hoi ​@JohanBo , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Lastig om op deze vraag een goed antwoord te geven om heel eerlijk te zijn. Als we de foto veranderen, zal er ongetwijfeld iemand zijn dat geen leuke foto vindt en dezelfde vraag als stelt als dat jij nu doet. Dat wordt denk ik beetje een gebed zonder einde. Reken er in ieder geval niet meteen op dat dit op korte termijn zal worden aangepast. Je geeft zelf al aan dat je niet van de verandering bent dus ergens hoop ik dat je er wel mee kunt leven ;)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 4, 2025

een aandenken

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 7, 2025

Hoi ​@JohanBo , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Lastig om op deze vraag een goed antwoord te geven om heel eerlijk te zijn. Als we de foto veranderen, zal er ongetwijfeld iemand zijn dat geen leuke foto vindt en dezelfde vraag als stelt als dat jij nu doet. Dat wordt denk ik beetje een gebed zonder einde. Reken er in ieder geval niet meteen op dat dit op korte termijn zal worden aangepast. Je geeft zelf al aan dat je niet van de verandering bent dus ergens hoop ik dat je er wel mee kunt leven ;)