Sinds 1-1-25 is de imap.xs4all.nl niet meer bruikbaar. De inkomende server is voor al mijn xs4all adressen op onverklaarbare wijze buiten mij om veranderd in pop.xs4all.nl. Aangezien ik mijn mail op meerdere plekken wil ontvangen is dat natuurlijk niet acceptabel. Wie heeft de oplossing?
Kun je het niet terug veranderen naar imap.xs4all.nl ? Of probeer imap.kpnmail.nl.
Spontaan veranderd, dat is zeer vreemd, hier geen probleem met xs4all, op thunderbird.
Welk email programma gebruik je ?
NB met pop email ophalen kan zeker wel op meerdere apparaten, instellen : laat berichten op server na ophalen.
HELAAS staat dit standaard op weggooien na ophalen.
Ik heb het terug veranderd in imap.xs4all.nl, maar helaas. Ook de oude mail.xs4all.nl en imap.kpnmail.nl geprobeerd zonder resultaat. Verder gebruikersnaam + @xs4all.nl en @kpnmail.nl geprobeerd. Gaat om de app Mail op iPhone. Ben met vakantie, dus zal later proberen op windows pc. Gmail komt in ieder geval wel gewoon binnen.
De oplossing is gevonden: het volstond om het xs4all account uit Mail te verwijderen en vervolgens weer toe te voegen.
Super dat je de oplossing hebt gevonden
En heel fijn dat je (de vraagsteller) de moeite neemt om het te melden hier, dank !
( want dat gebeurd meer niet dan wel over het algemeen )
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.