Skip to main content
Beantwoord

Abonnement opgezegd wegens lagere snelheid op nieuw adres (glasvezel naar koper), afkoopsom ontvangen

• October 16, 2025
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Ik ben recent ook verhuisd op het oude adres had ik glasvezel 1gb aansluiting maar op het nieuwe adres alleen dsl 100mbit beschikbaar 

dus kpn gebeld en toen werd aangegeven dat ik met een bewijs gemeente van de verhuizing kon opzeggen via opzeggen@kpn.com , uitgebreide mail gestuurd met uitleg 

daarna meteen gedoe want men kon de pdf niet lezen zei men , na weken kreeg ik bericht dat kpn mijn contract ging beëindigen maar geen woord over de details afwikkeling 

nu in oktober krijg ik de laatste factuur en staat er ruim 800 euro op als boetebeding voor voortijd opzeggen , kpn kan op mijn nieuwe adres de overeengekomen snelheid niet leveren dus mag ik terecht voortijdig gratis beëindigen 

nu weer gebeld met kpn maar men kan niets zien ???? !!! Zegt men , en ik moet maar een klacht indienen , de medewerkster zei ook nog niet te weten wat het protocol is in dit soort gevallen , heel bijzonder maar nu kan ik dus achter mijn geld aan 

weer via opzeggen een mail gestuurd en weer krijg je dan de standaard mail terug , zo kom ik er niet erg frustrerend dit 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Terwiel01, hier lijkt inderdaad iets niet goed te gaan. Ik vermoed met het openen van de pdf, jij kon deze wel goed openen begrijp ik? 

Hoe dan ook, ik help graag en ga dit voor je doorzetten naar de klachtenafdeling. Je hoort hiervoor geen boete te krijgen als ik je bericht goed lees. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook je oude en nieuwe adres vermelden waarop glasvezel niet beschikbaar is. Dankjewel alvast. 

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 17, 2025

Hi ​@Terwiel01, hier lijkt inderdaad iets niet goed te gaan. Ik vermoed met het openen van de pdf, jij kon deze wel goed openen begrijp ik? 

Hoe dan ook, ik help graag en ga dit voor je doorzetten naar de klachtenafdeling. Je hoort hiervoor geen boete te krijgen als ik je bericht goed lees. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook je oude en nieuwe adres vermelden waarop glasvezel niet beschikbaar is. Dankjewel alvast.