Skip to main content
Beantwoord

Als bestaande klant krijgen we nooit iets zoals een gratis iPad aangeboden

• July 28, 2025
  • 7 reacties
  • 257 keer bekeken

Algon van Woensel
Nieuwkomer

Beste,

Dit weekend waren we bij familie op bezoek die met trots de nieuwe iPad lieten zien die ze hadden gekregen bij het afsluiten van een KPN abonnement!!

Wij zijn al meer dan 35 jaar abonnee van KPN en hebben momenteel een TV Internet abonnement een abonnement voor 3 mobiele telefoons en sinds kort ook een Digitenne abonnement voor TV op de boot. 
Echter als trouwe KPN klant is ons nog nimmer een dergelijk kostbaar cadeau aangeboden.

Moeten wij binnenkort ook maar eens overstappen naar een andere leverancier om te zien of daar wat voordelen te behalen zijn??

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Algon van Woensel, welkom bij onze community. 

De users hier leggen dit goed uit, elke nieuwe klant die bij ons komt krijgt een bepaalde aanbieding. Net zoals jij dit ook hebt gehad toen je als nieuwe klant bij ons bent gekomen. Bestaande klanten kunnen elke maand gebruik maken van bepaalde acties en cadeautjes, dit heet KPN voor jou. Op de verlengpagina kun je ook zien wat een eventueel verlengaanbod is wanneer je je huidige abonnement wilt behouden. Dit zijn wel andere aanbiedingen dan bij bestaande klanten. Heb je ook een mobiele abonnement bij ons, wat je dus ook hebt, dan kom je ook in aanmerking voor Combivoordelen. 

Ik hoop dan ook dat je tevreden genoeg bent om bij ons te blijven, wij zijn in ieder geval blij met je! 

7 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • July 28, 2025

Internet, tv en mobiel.

Zie hier i.v.m. combivoordeel.

Bijvoorbeeld gratis Netflix kunt u dan van KPN krijgen.

Ik weet niet welk pakket u momenteel van KPN hebt?

Mocht dat nog een oud pakket zijn, bel dan gratis 0800-0402 (als u contractvrij bent) en zet het abonnement om naar KPN tv+ en vraag ook om korting. Dat moet lukken.

Je krijgt dan de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) (een Android mediabox)

Maar misschien  heeft u dit al.

Zo wie zo combivoordeel heeft u recht op.

Wel in MIJNKPN alles invullen, welk abonnement, mobiel, etc.

• July 28, 2025

Als jij gratis cadeautjes wilt krijgen, dan moet je gewoon elk jaar overstappen. Er is geen enkele provider die bestaande klanten een gratis ipad gaat geven. Dat kost veel te veel. En waarom zouden ze? Jij hebt al 35 jaar laten zien dat jij ook zonder gratis cadeautje braaf bij KPN blijft. Dus jouw een cadeautje geven zou voor KPN toch weggegooid geld zijn?

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • July 28, 2025

Als jij gratis cadeautjes wilt krijgen, dan moet je gewoon elk jaar overstappen. Er is geen enkele provider die bestaande klanten een gratis ipad gaat geven. Dat kost veel te veel. En waarom zouden ze? Jij hebt al 35 jaar laten zien dat jij ook zonder gratis cadeautje braaf bij KPN blijft. Dus jouw een cadeautje geven zou voor KPN toch weggegooid geld zijn?

Combivoordeel zie ik persoonlijk ook als een cadeautje van KPN.

Ik heb Netflix standaard gratis en dat is 12 x € 13,99 = € 167,88 per jaar.

Plus abonnement korting op mobiel, etc. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 28, 2025

Ik vind de combikorting een sigaar uit eigen doos.

Ik heb nu KPN Thuis en Simyo Mobiel en daardoor combivoordeel bij Simyo, meer data voor hetzelfde geld.

Ga ik mobiel naar KPN, dan krijg ik wel combikorting via KPN, maar dat kan dan ook zat uit met het dure KPN mobiele abo en betaal ik het in feite alsnog zelf.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • July 28, 2025

Ik vind de combikorting een sigaar uit eigen doos.

Ik heb nu KPN Thuis en Simyo Mobiel en daardoor combivoordeel bij Simyo, meer data voor hetzelfde geld.

Ga ik mobiel naar KPN, dan krijg ik wel combikorting via KPN, maar dat kan dan ook zat uit met het dure KPN mobiele abo en betaal ik het in feite alsnog zelf.

Dat is persoonlijk ​@JanD en dat mag natuurlijk.

• July 28, 2025

Ik heb Netflix standaard gratis en dat is 12 x € 13,99 = € 167,88 per jaar.

Leuk. Maar als ik het niet gratis van KPN had gekregen, dan had ik het nooit genomen. 

En ik heb het nu wel, maar ik kijk er eigenlijk nooit naar. Hetzelfde is van toepassing op het Pluspakket. Ik kijk nooit naar zenders uit het Pluspakket. En dat geldt eigenlijk voor alle cadeautjes van KPN: je hebt er niets aan. Oranje telefoonhoesjes ofzo? KPN kan er beter mee stoppen. Zou een stuk beter voor het milieu zijn.

Zo af en toe maak je kans om een tablet ofzo te winnen met en spelletje/puzzeltje ofzo. Nou, daar ben ik inmiddels ook mee opgehouden. Je wint toch nooit wat.

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • July 28, 2025

Dan maar zelf sparen voor een iPad ​@Algon van Woensel. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 30, 2025

Hi ​@Algon van Woensel, welkom bij onze community. 

De users hier leggen dit goed uit, elke nieuwe klant die bij ons komt krijgt een bepaalde aanbieding. Net zoals jij dit ook hebt gehad toen je als nieuwe klant bij ons bent gekomen. Bestaande klanten kunnen elke maand gebruik maken van bepaalde acties en cadeautjes, dit heet KPN voor jou. Op de verlengpagina kun je ook zien wat een eventueel verlengaanbod is wanneer je je huidige abonnement wilt behouden. Dit zijn wel andere aanbiedingen dan bij bestaande klanten. Heb je ook een mobiele abonnement bij ons, wat je dus ook hebt, dan kom je ook in aanmerking voor Combivoordelen. 

Ik hoop dan ook dat je tevreden genoeg bent om bij ons te blijven, wij zijn in ieder geval blij met je!Â