Skip to main content
Vraag

Aparte bevestigingse-mail ontvangen na pakketwijziging

• March 13, 2026
  • 6 reacties
  • 39 keer bekeken

Iemand deze melding wel eens gezien in een e-mail na een bestelling. Het betreft het opname pakket. Voordat ik bevestigde stond er een binnen een kwartier geactiveerd.

maar kreeg vervolgens een e-mail om 09:40 en 09:57 met deze tekst in een witte balk:

Introductie

Je ontvangt van ons binnen 1 dag een e-mail met het overzicht van je bestelling. Tot die tijd hoef je niets te doen.

Heb deze tekst op de community kunnen terugvinden. Dat was een reactie van iemand die dergelijke e-mails in de nacht kreeg, zonder überhaupt iets te hebben besteld. Toen bleek het een fout te zijn.

6 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 13, 2026

Inmiddels wel een e-mail ontvangen:

Opnemen Pakket is toegevoegd aan je abonnement. Geniet ervan!

Bevat ook bijlage met prijsoverzicht.

Wel weer met een andere opmaak dan ik gewend ben. 

En het pakket is niet geactiveerd, box herstart, maar maakt het verschil niet.  Heb geen opname pakket. Mijn KPN geeft geen openstaande order meer aan, dus dat snap ik niet helemaal dat het opnemen pakket dan niet is geactiveerd.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 14, 2026

KPN heeft gisteren ticket geopend, omdat orders blijkbaar niet werden verwerkt, maar geannuleerd.

Tenminste ik ga er van uit dat ticket daar mee te maken heeft, kan het niet zien in het ticket zelf. Heb wel telefonisch contact gehad er over. Afhandeling zou vijf werkdagen kunnen duren.

Vanmorgen om 7 uur kreeg ik e-mail dat het pakket was geactiveerd, en na opnieuw opstarten bleek het Opnemen Pakket  inderdaad actief te zijn.  Heb een update toegevoegd aan de status van het ticket.

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • March 14, 2026

Fijn om te lezen dat (na wat gedoe) het opnemen pakket actief is! Heb je al de gelegenheid gehad om even te kijken of het ook daadwerkelijk werkt? 

Wat ik als mede klant zou doen is gewoon dat ticket even afwachten, of KPN bellen om het ticket te laten sluiten, maar dit doe je natuurlijk alleen als het opgelost is 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 14, 2026

Fijn om te lezen dat (na wat gedoe) het opnemen pakket actief is! Heb je al de gelegenheid gehad om even te kijken of het ook daadwerkelijk werkt? 

Wat ik als mede klant zou doen is gewoon dat ticket even afwachten, of KPN bellen om het ticket te laten sluiten, maar dit doe je natuurlijk alleen als het opgelost is 

Ja het werkt, in het menu is het zichtbaar.  Heb ook opnamen gepland, werkt goed.

Ik heb er bewust voor gekozen het ticket niet te sluiten omdat ik een hoop gezeur heb met het systeem omdat ik beperkt ben in wijzigingen omdat het systeem een bepaalde link met glasvezel ziet, terwijl ik dat niet heb. Denk niet dat het ticket daar mee te maken heeft, maar toch, zeker ben ik er ook niet van.  Dus ik wacht af wat KPN verder doet met het ticket.

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • March 14, 2026

Dat lijkt mij een goede keuze ​@Rob ert .

Mocht er nog een probleem.boven water komen dan weet je ons te vinden! Goed weekend!

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 14, 2026

Dat lijkt mij een goede keuze ​@Rob ert .

Mocht er nog een probleem.boven water komen dan weet je ons te vinden! Goed weekend!

Dank!, Goed weekend