Skip to main content

Zojuist geprobeerd via de Chat een medewerker te spreken, helaas.
DOT (de Chatbot) blijft maar komen met het voorstel dat ik gebeld kan worden en dat wil ik niet.
Lijkt mij toch niet onmogelijk om mij online te woord te staan?

Hier kunt u alles vinden over het opzeggen van een abonnement. Is dat het antwoord op uw vraag?

Joep, bedankt voor je reactie.
Hier had ik al gekeken, maar ik wil graag mijn specifieke situatie met een medewerker bespreken, via de chat en niet via de telefoon. Als dit niet mogelijk is zit er niets anders op om mijn abonnement te beëindigen.

Er is geen mogelijkheid meer om te chatten. Dit is opgeheven helaas. Er is wel mogelijkheden als er sprake is van bijvoorbeeld een gehoorprobleem.

OK, dank voor je antwoord.

Hi ​@mjbwill! Als je online contact wilt met ons dan zijn Facebook en X (Twitter) ook nog een optie. 🙂 Opzeggen via die weg kan niet, maar je kunt dan wel online met één van mijn collega's spreken.

Hier kunt u alles vinden over het opzeggen van een abonnement. Is dat het antwoord op uw vraag?

In deze link van Joep heb je ook de optie om online op te zeggen. Via het online opzegformulier. Let wel dat je ook dan gebeld wordt om de opzegging te bevestigen. 
Hopelijk lukt het via één van die wegen!

Hi ​@mjbwill! Als je online contact wilt met ons dan zijn Facebook en X (Twitter) ook nog een optie. 🙂 Opzeggen via die weg kan niet, maar je kunt dan wel online met één van mijn collega's spreken.

In deze link van Joep heb je ook de optie om online op te zeggen. Via het online opzegformulier. Let wel dat je ook dan gebeld wordt om de opzegging te bevestigen. 
Hopelijk lukt het via één van die wegen!

Gisteren een hele aardig collega gesproken.
Helaas kon zij niet veel meer bieden van de online aanbieding met een extra korting voor zes maanden, maar dan moet ik wel mijn contract met 2 jaar verlengen.
Dus dit gaat hem niet worden, helaas.

Ach, wat jammer. 😔 Hopelijk zien we je in de toekomst dan weer een keertje terug!

Reageer