Skip to main content
Beantwoord

Beschikbaarheid van Playstation 5 als welkomst cadeau

• 15 oktober 2024
  • 62 reacties
  • 5531 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

62 reacties

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 5 december 2024

Gister nog gekeken en toen was de Playstation nog beschikbaar. Nu helaas uitverkocht. Komt er nog een nieuwe lading aan? Ik had dacht ik specifiek voor een PS5 gekozen. 

• Topper
  • 16 reacties
  • 5 december 2024
Reavezz schreef:

Gister nog gekeken en toen was de Playstation nog beschikbaar. Nu helaas uitverkocht. Komt er nog een nieuwe lading aan? Ik had dacht ik specifiek voor een PS5 gekozen. 

Het is wel een op is op actie, maar hoop dat die nog komt voor jullie

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 5 december 2024

Bedankt voor je bericht, ​@Reavezz!
Je gaf aan dat je dacht voor de PS5 te hebben gekozen. Je zou een code ontvangen moeten hebben waarmee je je keuze kunt maken. Kun je bevestigen of je bij het invoeren van die code inderdaad een melding krijgt dat de PS5 niet op voorraad is? Dat zou namelijk niet zo moeten zijn: er is nog voorraad beschikbaar. 

Als je een screenshot hebt, graag! Dan kunnen we op onderzoek uit!

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 5 december 2024
Shyrin van KPN schreef:

Bedankt voor je bericht, ​@Reavezz!
Je gaf aan dat je dacht voor de PS5 te hebben gekozen. Je zou een code ontvangen moeten hebben waarmee je je keuze kunt maken. Kun je bevestigen of je bij het invoeren van die code inderdaad een melding krijgt dat de PS5 niet op voorraad is? Dat zou namelijk niet zo moeten zijn: er is nog voorraad beschikbaar. 

Als je een screenshot hebt, graag! Dan kunnen we op onderzoek uit!

Ik heb het net weer geprobeerd en nu had ik de mogelijkheid om de PS5 in mijn winkelwagen te doen. Vanochtend stond er nog uitverkocht. Heel fijn!!

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 5 december 2024

Even een vraagje. Mijn modem is 2 weken geleden aangesloten door de monteur en had zojuist gebeld naar 0886237006. En ik kreeg te horen dat je pas de voucher krijgt 2 weken na eerste betaling van het factuur. Klopt dit wel? Want ik heb nog geen mail met voucher ontvangen.

• Topper
  • 16 reacties
  • 5 december 2024
Mounir11 schreef:

Even een vraagje. Mijn modem is 2 weken geleden aangesloten door de monteur en had zojuist gebeld naar 0886237006. En ik kreeg te horen dat je pas de voucher krijgt 2 weken na eerste betaling van het factuur. Klopt dit wel? Want ik heb nog geen mail met voucher ontvangen.

Nee, je krijgt de voucher ongeveer op de 15de of 16de dag na je aansluiting. Dus heeft niks met factuur te maken

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 30905 reacties
  • 6 december 2024
Ik3780 schreef:
Mounir11 schreef:

Nee, je krijgt de voucher ongeveer op de 15de of 16de dag na je aansluiting. Dus heeft niks met factuur te maken

Correct! Ik adviseer je om na de 14 dagen nog een dag of twee af te wachten, ​@Mounir11!

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 15 maart 2025

Hoi, vraagje. Ik ga verhuizen en heb gekozen voor KPN vanwege de PS5-actie. Ik koos voor ingangsdatum 1 april, nu is dat helaas door KPN naar 8 april gezet… Ik begrijp dat je pas twee weken daarna een vouchercode krijgt. Dat wordt voor mij dus midden/eind april. Kunnen jullie (KPN) mij garanderen dat ik dan nog een PS5 kan kiezen? Daar heb in specifiek voor gekozen dus het lijkt mij dat er geteld wordt hoe veel mensen daarvoor kiezen en dat er dan altijd eentje voor je op voorraad is? Kan iemand dit bevestigen? Ik ga namelijk al over de 14 dagen bedenktijd heen voordat mijn abonnement in gaat, dus annuleren zou dan ook niet meer gaan. Bedankt!

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32

Hi ​@lisacas, welkom! Leuk dat je voor deze actie hebt gekozen! We houden de voorraad in de gaten en het zou dan ook geen enkel probleem moeten zijn! Overigens gaan de 14 dagen pas in als je aangesloten bent, dus dat duurt dan dus sowieso nog wel even inderdaad. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 16 april 2025

Ik heb 2 maanden geleden Alles in 1 afgesloten welke inmiddels 2 weken geleden is aangesloten na een verhuizing. KPN geeft wel heel wisselende antwoorden wanneer je de PS5 ontvangt, de ene keer na aansluiten, dan na betalen eerste factuur dan weer 14 dagen en vervolgens 14 werkdagen. dat belooft weinig goeds en lijkt me beter nu meteen maar weer op te zeggen.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 16 april 2025

Hoi Hans. In de bevestigingsmail die ik ontvangen heb staat: “Is je internetaansluiting klaar en je bedenktijd van 14 dagen voorbij? Je ontvang een e-mail met een vouchercode. Met de code kan je op de online KPN-portal een gameconsole uitkiezen.” Het lijkt mij niet dat KPN hierover liegt? Heb je nog geen vouchercode gehad?

​@Marcia, mijn verbinding is 8 april geactiveerd en gister aangesloten. Kan ik dan op 23 april een vouchercode verwachten?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32

@hansderk terechte vraag, maar geen zorgen! Zoals ​@lisacas zegt, staat er in de bevestigingsmail dat je een bedenktijd van 14 dagen hebt. Na deze bedenktijd geven wij een seintje aan onze partner die de vouchers regelt. En als ik de ervaringen op de community mag geloven, duurt het dan nog een dag of twee voordat de voucher daadwerkelijk ontvangen wordt. ​@lisacas vanaf wanneer heb jij echt een werkende verbinding? Als dat sinds de 15e is, gaan op dat moment pas de 14 dagen lopen. 

Ik wens jullie allebei sowieso vast veel plezier van de gameconsole en bij twijfel over iets: geef gerust nog eens een gil hier.