Skip to main content
Beantwoord

Beschikbaarheid van Playstation 5 als welkomst cadeau

• 15 oktober 2024
  • 59 reacties
  • 4949 keer bekeken

Toon eerste bericht

59 reacties

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 5 december 2024

Gister nog gekeken en toen was de Playstation nog beschikbaar. Nu helaas uitverkocht. Komt er nog een nieuwe lading aan? Ik had dacht ik specifiek voor een PS5 gekozen. 

• Topper
  • 16 reacties
  • 5 december 2024
Reavezz schreef:

Gister nog gekeken en toen was de Playstation nog beschikbaar. Nu helaas uitverkocht. Komt er nog een nieuwe lading aan? Ik had dacht ik specifiek voor een PS5 gekozen. 

Het is wel een op is op actie, maar hoop dat die nog komt voor jullie

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7092 reacties
  • 5 december 2024

Bedankt voor je bericht, ​@Reavezz!
Je gaf aan dat je dacht voor de PS5 te hebben gekozen. Je zou een code ontvangen moeten hebben waarmee je je keuze kunt maken. Kun je bevestigen of je bij het invoeren van die code inderdaad een melding krijgt dat de PS5 niet op voorraad is? Dat zou namelijk niet zo moeten zijn: er is nog voorraad beschikbaar. 

Als je een screenshot hebt, graag! Dan kunnen we op onderzoek uit!

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 5 december 2024
Shyrin van KPN schreef:

Bedankt voor je bericht, ​@Reavezz!
Je gaf aan dat je dacht voor de PS5 te hebben gekozen. Je zou een code ontvangen moeten hebben waarmee je je keuze kunt maken. Kun je bevestigen of je bij het invoeren van die code inderdaad een melding krijgt dat de PS5 niet op voorraad is? Dat zou namelijk niet zo moeten zijn: er is nog voorraad beschikbaar. 

Als je een screenshot hebt, graag! Dan kunnen we op onderzoek uit!

Ik heb het net weer geprobeerd en nu had ik de mogelijkheid om de PS5 in mijn winkelwagen te doen. Vanochtend stond er nog uitverkocht. Heel fijn!!

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 5 december 2024

Even een vraagje. Mijn modem is 2 weken geleden aangesloten door de monteur en had zojuist gebeld naar 0886237006. En ik kreeg te horen dat je pas de voucher krijgt 2 weken na eerste betaling van het factuur. Klopt dit wel? Want ik heb nog geen mail met voucher ontvangen.

• Topper
  • 16 reacties
  • 5 december 2024
Mounir11 schreef:

Even een vraagje. Mijn modem is 2 weken geleden aangesloten door de monteur en had zojuist gebeld naar 0886237006. En ik kreeg te horen dat je pas de voucher krijgt 2 weken na eerste betaling van het factuur. Klopt dit wel? Want ik heb nog geen mail met voucher ontvangen.

Nee, je krijgt de voucher ongeveer op de 15de of 16de dag na je aansluiting. Dus heeft niks met factuur te maken

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30835 reacties
  • 6 december 2024
Ik3780 schreef:
Mounir11 schreef:

Nee, je krijgt de voucher ongeveer op de 15de of 16de dag na je aansluiting. Dus heeft niks met factuur te maken

Correct! Ik adviseer je om na de 14 dagen nog een dag of twee af te wachten, ​@Mounir11!

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 15 maart 2025

Hoi, vraagje. Ik ga verhuizen en heb gekozen voor KPN vanwege de PS5-actie. Ik koos voor ingangsdatum 1 april, nu is dat helaas door KPN naar 8 april gezet… Ik begrijp dat je pas twee weken daarna een vouchercode krijgt. Dat wordt voor mij dus midden/eind april. Kunnen jullie (KPN) mij garanderen dat ik dan nog een PS5 kan kiezen? Daar heb in specifiek voor gekozen dus het lijkt mij dat er geteld wordt hoe veel mensen daarvoor kiezen en dat er dan altijd eentje voor je op voorraad is? Kan iemand dit bevestigen? Ik ga namelijk al over de 14 dagen bedenktijd heen voordat mijn abonnement in gaat, dus annuleren zou dan ook niet meer gaan. Bedankt!

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Hi ​@lisacas, welkom! Leuk dat je voor deze actie hebt gekozen! We houden de voorraad in de gaten en het zou dan ook geen enkel probleem moeten zijn! Overigens gaan de 14 dagen pas in als je aangesloten bent, dus dat duurt dan dus sowieso nog wel even inderdaad. 

Reageer