Skip to main content
Beantwoord

Datapakker kortingsbundel niet te activeren

• April 28, 2026
  • 32 reacties
  • 242 keer bekeken

Toon eerste bericht

32 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@V.M. en ​@MvdR84 Ik stuur jullie even een privébericht. Willen jullie dat even beantwoorden?

• Auteur
  • Helper
  • June 22, 2026

Wat is de stavaza, al meer informatie of iets?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb hier nog geen nieuwe informatie over ontvangen. Ik heb gisteren nog om een update gevraagd, zodra ik die heb laat ik het weten.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Het heeft even geduurd, maar als het goed is, is de datapakker inmiddels toegevoegd. Nogmaals onze excuses voor het lange wachten. 

• Auteur
  • Helper
  • July 7, 2026

Klopt inderdaad, bedankt voor alle moeite. Aangezien ik ook internet heb van KPN thuis komt deze datapakker ook in aanmerking voor verdubbeling?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@V.M. Graag gedaan. 

Aangezien ik ook internet heb van KPN thuis komt deze datapakker ook in aanmerking voor verdubbeling?

Ja, als je Combivoordeel hebt, verdubbelt je databundel.

• Auteur
  • Helper
  • July 14, 2026

@V.M. Graag gedaan. 

Aangezien ik ook internet heb van KPN thuis komt deze datapakker ook in aanmerking voor verdubbeling?

Ja, als je Combivoordeel hebt, verdubbelt je databundel.

Ik kom hier volgens de klantenservice niet voor in aanmerking omdat mijn abbo te oud is? Wat is dat nou weer voor onzin, ik ben toch gewoon klant met mijn mobiel en mijn internet bij KPN. Ik heb dit zo gehouden wegens de korting die niet werkt en nu is in elk opzicht voordeliger om gewoon over te stappen naar een andere providor met mijn mobiel. Ik hoor 2,50 korting te krijgen plus data verdubbeling.