Skip to main content

Een privé/zakelijke factuur als bijlage per mail wordt in beleid niet meer verzonden.

Reden veiligheid, eerder slecht management. Wat een kul aan excusen. Facturen per post: Nee, groenbeleid. Facturen bijlage. Nee AVG! Dan zou zakelijk NL failliet zijn aan de overtreding! 
En er is geen wet die verplicht zelf downloaden. ********** daar bij KPN. 

Genoeg klagen of een gezamenlijk proces…….ik ga er graag in mee. Werken als ondernemer en meer en meer een verlengstuk van anderen. Om te kotsen KPN!

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Ik vind het ook helemaal niks. Ik wil de factureren ook graag per mail als bijlage. Van 1 mobiel abonnement krijg ik die trouwens ook nog gewoon per mail. Dus het kan wel bij KPN. 

Dan zou zakelijk NL failliet zijn aan de overtreding! 

Ik heb wel eens meer geschreven: KPN kan dit doen. Want KPN schrijft toch alles automatisch af. Andere bedrijven hoeven dit niet te proberen. Want dan weten ze zeker dat ze naar bijna alle klanten nog betalingsherinneringen moeten sturen.

Ja KPN is een modern bedrijf, daarom hebben ze alleen Email om te verzenden. Dan staat het tenministe wettelijk op schrift. Klachten ontvangen per email, hebben ze geblokkeerd. Kunnen ze ook nooit klachten ontvangen waarvan een klacht verzender automatisch een rechtelijk geaccepteerde kopie over houdt.. 

Welkom op de community ​@WdH73. Facturen worden inderdaad niet meer als bijlage meegestuurd bij consumenten en kleinzakelijke producten, dat klopt. Dat kunnen we niet veranderen. Alle facturen kan je terugvinden in MijnKPN. Bij (groot)zakelijke pakketten is die optie er nog wel.

Reageer