Allereerst is dit natuurlijk een ontzettend k*t manier om in contact te kunnen komen met KPN.
Nergens op de site staat een direct nummer naar de servicedesk, hoe moeilijk is het om 0800-0402 rechtsboven op de pagina vast te zetten?!! Maar daar sta je vervolgens; of lang in de rij, of je ontvangt een SMS (die je weer terug verwijst naar deze site) en de verbinding word daarna gewoon verbroken… 😭
Dat gezegd hebbende…
Ik heb onlangs mijn abonnement verlengt en daarmee kwam ik op een lager maandbedrag uit, fijn!
Toch ontvang ik nu een factuur die hoger uitkomt, hoger zelfs dan het maandbedrag daarvoor. Nu lees ik wel iets over inflatie, maar je snapt wel dat ik dit niet vind kloppen. Mn verlenging is nog geen maand oud.
Ik wil hier graag opheldering over, bij voorbaat dank!
Factuur lijkt niet te kloppen
Beste antwoord door RBxx
Hoi
KPN maakt het inderdaad wat lastig met deze twee facturen, veel details en geschuif met periodes, maar volgens mij klopt het wel.
Het belangrijkste punt is de wijziging van de factuurperiode.
Jouw oude abonnement liep gelijk met de kalendermaand (1 t/m 31 oktober op de factuur vorige maand). De factuurperiode van het nieuwe abonnement loopt vanaf de 13e van de maand (hierboven van 13 nov - 12 dec). Daarom zie je op de onderste factuur dat de periode van 01 nov - 12 nov apart in rekening wordt gebracht. Daarom is het totaal eenmalig meer dan € 14,00
Vanaf volgende maand betaal je dan alleen de maandelijkse € 14,00 van het nieuwe abonnement, zoals op de eerste factuur hierboven.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.