Skip to main content
Beantwoord

Gemini advanced abonnement via Google One bij KPN lukt niet

• 4 april 2025
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

Ik heb sinds kort mijn Google One abonnement via KPN lopen. Nu probeerde ik vandaag Google's Gemini Advanced te proberen / abonnement te nemen, maar dat krijg ik dus niet voor elkaar. Ik wordt verwezen om contact op te nemen met KPN. Aan mijn betalingsmethoden heb ik nog steeds een werkende creditcard gekoppeld, maar ik kan deze helaas niet kiezen.

screenshot van melding

Heeft iemand hier al ervaring mee of is er een trucje om het wel te kunnen activeren?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Bas.S ,

KPN biedt momenteel voor Google One drie mogelijkheden aan voor een abonnement:

https://www.kpn.com/veilig/opslag

Wat jij wilt, wordt (nog) niet ondersteund.

Bekijk origineel

4 reacties

beme1983
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 6 april 2025

Ook ik probeerde dit al geruime tijd, maar ik krijg het niet voor elkaar terwijl het er wel gewoon erbij hoort. KPN moderators? Hulp gevraagd hierbij aub...

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 37163 reacties
  • Antwoord
  • 6 april 2025

Hallo ​@Bas.S ,

KPN biedt momenteel voor Google One drie mogelijkheden aan voor een abonnement:

https://www.kpn.com/veilig/opslag

Wat jij wilt, wordt (nog) niet ondersteund.

beme1983
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 6 april 2025

Gemini Advanced is onderdeel van de 2TB. Net zoals de standaard bij Google ONE standaard die wel actief staat. 

Google verwijst niet voor niets als je het aan wilt zetten naar KPN voor die functie. Dus dan blijven de vragen staan: Hoe, wat, waar, wanneer....

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Bas.S en ​@beme1983, welkom op onze community! Zoals ​@Noordzee al noemt is dit momenteel (nog) niet mogelijk via ons. Als je deze diensten af wilt nemen zul je dat via Google zelf moeten doen. Om dit te wijzigen kun je via je MijnKPN Google One opzeggen en via google zelf weer bestellen.

Reageer