Beste Maja van KPN,
Na jarenlang klant te zijn geweest, waarvan de laatste ruim 6,5 jaar (internet met TV ) op mijn nieuwe adres heb ik na al die jaren ontevredenheid net mijn abonnement bij jullie hiervoor opgezegd.( mobiel abonnement loopt nog door). In deze 6,5 jaar lang minstens 1 x per week en lange tijden elke dag mijn wifi eruit.. Het enige wat me hielp is de stekker van de router eruit halen. Na heel veel telefoontjes en niet al te servicegerichte medewerkers gesproken te hebben( het lang aan mijn betonnen nieuwbouwhuis, ik had te dik glas, het lag aan andere apparaten in huis, ect.. ect. Kortom het lag aan alles, maar niet aan de KPN!! .. Een hoop gesteggel en ergernis verder had ik veel moed verzameld en toch maar weer gebeld: er zal deze keer een monteur komen om het ter plekke te bekijken. Hij stond nog voor de deur en had wat metingen gedaan en zag direct dat er een kabel/ kruising niet goed was en moest elders in de stad om het probleem te verhelpen.. hij snapte niet, dat dit niet eerder was gesignaleerd door een collega. Want hij kon zien dat dit al lang aan de hand was.. ik heb vervolgens een paar maanden redelijk internet gehad en nu na de zomervakantie ‘24 is het weer helemaal mis. Weer dagelijks vliegt de wifi eruit, ik weer steeds de stekker eruit om te herstarten. Weer gebeld en ik kreeg een zekere collega Ingrid aan de lijn, ze was behulpzaam en zag dat ik een’ kruis op de lijn had’. Hiervoor moest weer een monteur komen, ik ging een weekje weg en ze zou me terugbellen.. niets meer gehoord! Ik weer gebeld en kreeg een mannelijke collega aan de lijn en hij vond dat Ingrid zelf maar terug moest bellen en zou het doorgeven.. nooit meer iets gehoord. Na een tijdje heb ik in december besloten over te stappen naar een andere provider vanwege de ongelooflijk slechte levering van wifi überhaupt en daarbij de ongelooflijk slechte service. Beter gezegd, van service is geen enkele sprake.
als klap op de vuurpijl kreeg ik bericht van jullie dat mijn abonnement is opgezegd met inbegrip van mijn Spotify abonnement. Nu was dit echter niet de bedoeling, dus heb weer gebeld met een collega en gevraagd het Spotify abonnement in werking te katen( icm mobiel abonnement). Wat bleek?! Ik betaal al tijden een dubbel abonnement Spotify aan KPN!!! Hoe bestaat dit? Ik heb er nooit om gevraagd ik verneem graag een reactie en wil je vragen hier eens serieus naar te kijken. Dit is tot op heden niet gebeurd.
Groet, Mirjam
Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt