Skip to main content

Beste Maja van KPN,

Na jarenlang klant te zijn geweest, waarvan de laatste ruim 6,5 jaar (internet met TV ) op mijn nieuwe adres heb ik na al die jaren ontevredenheid net mijn abonnement bij jullie hiervoor opgezegd.( mobiel abonnement loopt nog door). In deze 6,5 jaar lang minstens 1 x per week en lange tijden elke dag mijn wifi eruit.. Het enige wat me hielp is de stekker van de router eruit halen. Na heel veel telefoontjes en niet al te servicegerichte medewerkers gesproken te hebben( het lang aan mijn betonnen nieuwbouwhuis, ik had te dik glas, het lag aan andere apparaten in huis, ect.. ect. Kortom het lag aan alles, maar niet aan de KPN!! ..  Een hoop gesteggel en ergernis verder had ik veel  moed verzameld en toch maar weer gebeld: er zal deze keer een monteur komen om het ter plekke te bekijken. Hij stond nog voor de deur en had wat metingen gedaan en zag direct dat er een kabel/ kruising niet goed was en moest elders in de stad om het probleem te verhelpen.. hij snapte niet, dat dit niet eerder was gesignaleerd door een collega. Want hij kon zien dat dit al lang aan de hand was.. ik heb vervolgens een paar maanden redelijk internet gehad en nu na de zomervakantie ‘24 is het weer helemaal mis. Weer dagelijks vliegt de wifi eruit, ik weer steeds de stekker eruit om te herstarten. Weer gebeld en ik kreeg een zekere collega Ingrid aan de lijn, ze was behulpzaam en zag dat ik een’ kruis op de lijn had’. Hiervoor moest weer een monteur komen, ik ging een weekje weg en ze zou me terugbellen.. niets meer gehoord! Ik weer gebeld en kreeg een mannelijke collega aan de lijn en hij vond dat Ingrid zelf maar terug moest bellen en zou het doorgeven.. nooit meer iets gehoord. Na een tijdje heb ik in december besloten over te stappen naar een andere provider vanwege de ongelooflijk slechte levering van wifi überhaupt en daarbij de ongelooflijk slechte service. Beter gezegd, van service is geen enkele sprake.

als klap op de vuurpijl kreeg ik bericht van jullie dat mijn abonnement is opgezegd met inbegrip van mijn Spotify abonnement. Nu was dit echter niet de bedoeling, dus heb weer gebeld met een collega en gevraagd het Spotify abonnement in werking te katen( icm mobiel abonnement). Wat bleek?! Ik betaal al tijden een dubbel abonnement Spotify aan KPN!!! Hoe bestaat dit? Ik heb er nooit om gevraagd  ik verneem graag een reactie en wil je vragen hier eens serieus naar te kijken. Dit is tot op heden niet gebeurd. 

Groet, Mirjam 

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Wat jammer om te lezen dat je al zo lang problemen met jouw verbinding hebt, ​@Mir30. Ik begrijp dat het een tijdje wel weer goed is gegaan na het bezoek van een monteur. Alleen jammer dat de problemen na de afgelopen zomervakantie weer terugkwamen. Helemaal omdat dit uiteindelijk heeft geleid tot het opzeggen van jouw abonnement.

Hier kunnen we nu niets meer aan doen, maar ik begrijp ook dat jouw vraag niet zozeer hierover gaat. Bij het opzeggen van je abonnement kreeg je namelijk te horen dat Spotify Premium ook zou stoppen. Iets wat niet de bedoeling was. Bij navraag kwam je erachter dat je lange tijd dubbel betaald hebt voor Spotify, namelijk bij jouw Thuis abonnement en bij jouw Mobiel abonnement. Begrijpelijk dat je hier meer duidelijkheid over wilt.

Normaal gesproken zou ik zeggen dat de KPN Community niet de beste plek is om dit uit te zoeken. Dit is vooral een klant-helpt-klant forum. Maar voor deze keer wil ik wel een uitzondering maken en kijk ik graag even met je mee. Ik kan alleen niet beloven dat er iets uit gaat komen. Afijn, zou je je profiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?

Beste ​@Denise van KPN ,

Ik heb mijn gegevens ingevuld. l was even uit de lucht]!

Echter ben ik vanaf juni 2018 dat ik een internetabonnement met TV zeer ontevreden over het feit dat er  gedurende 6,5 jaar steeds eruit lag! Dus dat probleem is in de basis nooit opgelost tot zeer grote irritatie aan toe. Je zult snappen als je als klant van het kastje naar d muur wordt gestuurd en vele malen heb gebeld voor een oplossings met lange wachttijden en soms medewerkers die elkaar tegenspreken wat d oorzaak is] dat ik als klant die jaren lang nagenoeg  €90,- per maand betaal, er toch goede service met een passend oplossing dient te komen. Wil je mijn dossier eens goed doornemen alsjeblieft? Want het was één groot drama ruim 6 jaar lang.

Daarnaast heb ik sterk de indruk dat ik jarenlang een bdubbel Spotify abonnement heb betaald, iets waar ik nooit om het gevraagd.h Heb zelfs nog een mail uit 2018 dat een Spotiy abonnement werd omgezet naar een kosteloos abonnement.]

Zou graag een telefonisch contact me tje willen om eens zaken op orde te stellen en een financiële compensatie ontvangen voor en het niet structureel oplossen van de jarenlange Wifi die er dagelijks uitklapte als ten tweede alle dubbel betaalde Spofity abonnementen was rik nooit om heb gevraagd!

Ik verneem graag je reactie.

Groet, ​@Mir30 ​

Ik vind het lastig om nu nog naar de problemen met wifi te kijken. Ik zou nu namelijk niet zelf meer één en ander met je door kunnen nemen. Ik zou het dan echt moeten doen met de aantekeningen van mijn collega's. En dat is erg lastig.

Maar ik kan wel kijken naar de dubbele betalingen van Spotify. Hierover bellen zal niet gaan. De KPN Community is een digitaal platform. Wil je liever telefonisch contact, dan kan je natuurlijk altijd een belafspraak maken. Dan bellen we jou op een moment dat het jou uitkomt.

Laat je weten wat jouw voorkeur heeft? Bellen of via dit platform?

Hallo Denise,

Met alle aantekeningen van je collega’s krijg je toch erg goed beeld, van waar ik afgelopen jaren continu tegenaan ben gelopen??.. Ben zeer verbaasd over de reden die je heeft?!. Dat kan toch ook niet andersen is de bedoeling?  Ik heb de KPN klantenservice vaak moet bellen vanwege jarenlange blijvende problemen en ik krijg( als klant ) natuurlijk altijd een andere medewerker / collega aan de lijn ?!

Ik wacht daarnaast je reactie betreft de dubbele abonnementskosten af.

Groet

De klaagzang over de slechte WiFi lijkt me zinloos. Dat is geschiedenis. Je zit nu bij een andere provider begrijp ik. Dus dan kan daar niets meer aan gedaan worden.

Alleen de notities van mijn collega's geven niet het volledige beeld. Ik kan op basis van alleen de notities niet zeggen of het alleen om wifi ging of dat er meer speelde. Om echt een goed beeld te krijgen, zou ik zelf ook één en ander willen testen. Omdat ik niet weer of echt al het mogelijk is gedaan om de verbinding bij jou thuis te verbeteren. En dat kan niet meer, omdat je inmiddels bent overgestapt naar een andere provider. En dus kan ik je hiervoor ook geen vergoeding aanbieden.

Maar naar de dubbele Spotify kosten heb ik wel kunnen kijken, omdat je inderdaad nog Spotify bij jouw mobiele abonnement hebt. Ik kan niet achterhalen vanaf wanneer Spotify Premium op zowel de Thuis als Mobiele factuur hebben gestaan. Het staat ongetwijfeld op een bestelbevestiging die je van ons hebt ontvangen. Ik kan alleen niet zover terugkijken in het systeem. Maar ik zie het in ieder geval wel terug op de laatste paar facturen. Omdat ik kan begrijpen dat dit niet de bedoeling was, kan ik 3 maanden dubbele kosten vergoeden. Dat komt dan neer op een vergoeding van afgerond 33 euro. Zal ik deze invoeren in het systeem?

Reageer