Skip to main content
Beantwoord

Ik heb geen welkomstcadeau ontvangen ondanks mijn overstap van Ziggo

• 25 maart 2025
  • 5 reacties
  • 64 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie

Wij hebben al jaren een abo voor internet en vaste telefonie bij KPN. Nog nooit een welkomstcadeau ontvangen. NU zijn we pas van Ziggo overgestapt naar KPN glasvezel en dan wordt er  doodleuk gezegd dat ik er geen recht op heb...we zien u als vaste klant ! Klantvriendelijkheid is er dus alleen als ze je met alles bij een ander vandaan kunnen.lokken! Misschien eens tijd om trouwe vaste klanten eens te belonen?

Beste antwoord door Noordzee

G.A schreef:

Duh...dat weet ik ook wel...voor TV heb ik daar wel nieuw abo afgesloten...maar goed...misschien een keer alles opzeggen en een poosje naar een andere provider..

Ik ga mij beraden....

@G.A 

Je kunt jouw abonnement (mits contractvrij) mogelijk goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan telefonisch via de klantenservice. Het kan ook via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Bekijk origineel

5 reacties

• 3485 reacties
  • 25 maart 2025
G.A schreef:

Wij hebben al jaren een abo voor internet en vaste telefonie bij KPN. Nog nooit een welkomstcadeau ontvangen. NU zijn we pas van Ziggo overgestapt naar KPN glasvezel en dan wordt er  doodleuk gezegd dat ik er geen recht op heb...we zien u als vaste klant ! 

In je eerste zijn schrijf je dat je al jaren internet en vaste telefonie hebt van KPN. Dan ben je toch vaste klant?

Waarmee ben je overgestapt van Ziggo dan? Alleen tv misschien? 

G.A schreef:

Misschien eens tijd om trouwe vaste klanten eens te belonen?

KPN deelt alleen welkomstcadeau’s uit als het daar zelf beter van word. Aan jouw een cadeau geven schiet KPN helemaal niets mee op. Dat is alleen maar geldverspilling voor KPN. Bedenk je heel goed: KPN is geen liefdadigheidsinstelling. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 25 maart 2025

Duh...dat weet ik ook wel...voor TV heb ik daar wel nieuw abo afgesloten...maar goed...misschien een keer alles opzeggen en een poosje naar een andere provider..

Ik ga mij beraden....

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36772 reacties
  • 25 maart 2025

Hallo ​@G.A ,

Je komt niet in aanmerking voor een welkomstcadeau omdat je al jarenlang klant bent van KPN met een internet-thuis-abonnement. 

Dat abonnement wordt als basis gezien. Producten als Vast Bellen, TV-kijken en Entertainmentpakketten zijn allemaal niet verplichte aanvullende pakketten. Met de uitbreiding van jouw abonnement met TV-kijken wordt je niet gezien als nieuwe klant, maar is jouw lopende abonnement uitgebreid. 

• 3485 reacties
  • 25 maart 2025
G.A schreef:

Ik ga mij beraden....

TV is geen apart "abo". Dat is een optie bij het thuis abonnement. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36772 reacties
  • Antwoord
  • 1 april 2025
G.A schreef:

Ik ga mij beraden....

@G.A 

Je kunt jouw abonnement (mits contractvrij) mogelijk goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan telefonisch via de klantenservice. Het kan ook via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Reageer