Skip to main content
Vraag

Ik heb kaartjes gewonnen voor Nederland - Noorwegen, wanneer hoor ik daar meer over?

• March 12, 2026
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

Goedendagi

Ik heb kaartje gewonnen NL-Noorwegen 

Nu staat er dat je voor 13 maart bericht krijg over de zitplaatsen te kiezen, 

Nu is t vandaag al 12 maart en tot heden nog niks ontvangen 

Met Vriendelijke Groet 

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 12, 2026

Hallo ​@KGoed ,

Nu staat er dat je voor 13 maart bericht krijg over de zitplaatsen te kiezen, 

Dan ga je daar vandaag of morgen een bericht over ontvangen. Wacht dat eerst even af. 

De wedstrijd is pas op vrijdag 27 maart 2026. Dus er is nog voldoende tijd.

https://www.johancruijffarena.nl/kalender/428538-nederland-noorwegen/

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hallo ​@KGoed, welkom bij de community en leuk dat je ons hebt gevonden! Wat leuk dat je kaartjes hebt gewonnen voor Nederland - Noorwegen! 😊

Zoals ​@Noordzee ook al aangaf, is het goed om vandaag nog even af te wachten. In de actie staat ook dat je uiterlijk op 13 maart bericht ontvangt over het kiezen van de zitplaatsen. Het kan dus zijn dat de mail nog in de loop van vandaag binnenkomt (kan ook nog in de avond). Houd daarom ook even je spam- of ongewenste mail in de gaten, soms komt het bericht daar terecht. Mocht je morgen nog niets hebben ontvangen, laat het dan vooral even weten in dit topic. Dan kijken we graag met je mee! 😊

• Nieuwkomer
  • March 14, 2026

Ik heb gisteren 2 zitplaatsen besteld. voor Nederland - Noorwegen. Ik kan ze niet uitprinten. Ik neem dus voorlopig aan, dat de tickets naar mijn huisadres worden gestuurd of heb ik dat mis

Frieszo

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 14, 2026

Je ontvangt gewoonlijk enkele dagen voor de wedstrijd de tickets per e-mail. Of je kunt ze dan downloaden.