Skip to main content
Beantwoord

Ingeloot voor tickets Sail’25 vrijdag, betaald maar geen kaarten ontvangen

• August 15, 2025
  • 16 reacties
  • 235 keer bekeken

Mailtje ontvangen van TEAM KPN via seaters. Ingeloot voor 2 tickets Sail, deze moet je bevestigen voor komende zaterdag. Het linkje in de e-mail opent automatisch de MijnKPN app en die linkt je vervolgens door naar de seaters website, allemaal via de kpn app.  Direct gedaan, via IDeal het bedrag betaald om vervolgens doorgelinkt te worden naar pagina om tickets te downloaden (nog steeds via de kpn app). ‘Tickets’ zijn het niet want moet opnieuw naar een website om de tickets te verzilveren met een unieke persoonlijke code. Link naar de website opent niet volledig, de link apart kopiëren en extern openen doet het wel en dan wordt de website van CM.com geopend voor de tickets, deze zegt dat er iets mis is met de link en dat er geen tickets zijn gevonden. Heb ook alle stappen opnieuw doorgelopen en dit allemaal direct geopend in een extern tabblad dus niet via de KPN app. Ook dan krijg ik exact dezelfde meldingen. Probeer contact te krijgen maar krijg geen reactie, aan eerdere reacties hier te lezen kan je fluiten naar je geld. Advies; doe het niet. 
KPN kunnen jullie dit oplossen?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Juless. en ​@JackNL2. Goed dat jullie hiervoor een topic starten! Immers wel de bedoeling dat je mee kunt naar Sail. Is het met de tips hierboven gelukt om de kaartjes alsnog te ontvangen?

Ik ben benieuwd!

16 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 15, 2025

Mailtje ontvangen van TEAM KPN via seaters. Ingeloot voor 2 tickets Sail, deze moet je bevestigen voor komende zaterdag. Het linkje in de e-mail opent automatisch de MijnKPN app en die linkt je vervolgens door naar de seaters website, allemaal via de kpn app.  Direct gedaan, via IDeal het bedrag betaald om vervolgens doorgelinkt te worden naar pagina om tickets te downloaden (nog steeds via de kpn app). ‘Tickets’ zijn het niet want moet opnieuw naar een website om de tickets te verzilveren met een unieke persoonlijke code. Link naar de website opent niet volledig, de link apart kopiëren en extern openen doet het wel en dan wordt de website van CM.com geopend voor de tickets, deze zegt dat er iets mis is met de link en dat er geen tickets zijn gevonden. Probeer contact te krijgen maar krijg geen reactie, aan eerdere reacties hier te lezen kan je fluiten naar je geld. Advies; doe het niet. 

Admin: samengevoegd met eigen topic [origineel topic]

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 15, 2025

Hallo ​@Juless. ,

Ik heb vragen over mijn gewonnen tickets

Daarvoor neem je contact op met Seaters

Tel.: 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).

Bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur.

• Deelnemer
  • August 15, 2025

Hallo ​@Juless. ,

Ik heb gebeld met dat nummer maar die zeggen dat je daar niet moet zijn en verwijzen naar helpdesk@seaters.com

Die heb ik gemaild maar geen reactie ontvangen, zelfs geen bevestiging van de ontvangst van de mail.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 16, 2025

@JackNL2 ​@Noordzee ook mij konden ze niet helpen. Heb meerdere mails gestuurd maar ook geen reactie of ontvangbewijs gekregen.. ​@KPN hoe gaan we dit nu oplossen?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 16, 2025

Hallo ​@Juless. ,

Iemand anders heeft het op deze manier gedaan: 

Het is gelukt inmiddels ,na de betaling ga je naar seaters via kpn daar waar je je hebt aangemeld daar staat er staan kaarten voor u klaar klik daarop dan kan je ze downloaden dan krijg je een soort brief met code

Die code voer je in net zoals je kaarten gaat bestellen bij sail on tour site iedere code apart doen dus 2 kaarten 2keer bestellen, dan krijg je een mail en dan downloaden. 

Hallo ​@Juless. ,

Ik heb gebeld met dat nummer maar die zeggen dat je daar niet moet zijn en verwijzen naar helpdesk@seaters.com

Die heb ik gemaild maar geen reactie ontvangen, zelfs geen bevestiging van de ontvangst van de mail.

Mailtje ontvangen van TEAM KPN via seaters. Ingeloot voor 2 tickets Sail, deze moet je bevestigen voor komende zaterdag. Het linkje in de e-mail opent automatisch de MijnKPN app en die linkt je vervolgens door naar de seaters website, allemaal via de kpn app.  Direct gedaan, via IDeal het bedrag betaald om vervolgens doorgelinkt te worden naar pagina om tickets te downloaden (nog steeds via de kpn app). ‘Tickets’ zijn het niet want moet opnieuw naar een website om de tickets te verzilveren met een unieke persoonlijke code. Link naar de website opent niet volledig, de link apart kopiëren en extern openen doet het wel en dan wordt de website van CM.com geopend voor de tickets, deze zegt dat er iets mis is met de link en dat er geen tickets zijn gevonden. Probeer contact te krijgen maar krijg geen reactie, aan eerdere reacties hier te lezen kan je fluiten naar je geld. Advies; doe het niet. 

Admin: samengevoegd met eigen topic [origineel topic]

site van Sail onstage  daar de code in zetten wel 1 kaart voor 1 code. Dan hoef je €0.00 te betalen. Seaters geeft ons een verkeerde link. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 17, 2025

Hi ​@Juless. en ​@JackNL2. Goed dat jullie hiervoor een topic starten! Immers wel de bedoeling dat je mee kunt naar Sail. Is het met de tips hierboven gelukt om de kaartjes alsnog te ontvangen?

Ik ben benieuwd!

• Deelnemer
  • August 17, 2025

Hi ​@Juless. en ​@JackNL2. Is het met de tips hierboven gelukt om de kaartjes alsnog te ontvangen?

Mij is het inderdaad gelukt. Met dank aan de instructies van ​@Linny2008 

Zie ook het andere topic in dit forum.

• Deelnemer
  • August 17, 2025

Ik ben benieuwd!

@Sanne van KPN  Beetje jammer dat je alleen hier reageert. Er zijn nog meer problemen met tickets waar ​@KPN geen reactie op geeft. Die mensen willen ook graag naar de sail. Lees mijn bericht…

• Topper
  • August 17, 2025

Hi ​@Juless. en ​@JackNL2. Is het met de tips hierboven gelukt om de kaartjes alsnog te ontvangen?

Mij is het inderdaad gelukt. Met dank aan de instructies van ​@Linny2008 

Zie ook het andere topic in dit forum.

Thx ​@JackNL2 en ​@Juless. En ben blij dat het gelukt is! En zo help je elkaar zoals het hoort. fijne avond bij sail !!

Hoi, ik heb de stappen doornomen en de Seaters fee betaald. Echter nog geen email ontvangen met daarin de tickets of zo. Heb ook al een email gestuurt naar ze, echter geen reactie tot nu toe. De tickets zijn voor vanavond.

Wat gaat er fout?

Please advice

Heb wel een bevestiging gekregen maar nog niet de tickets voor vanavond.

Wanneer ontvangf je de email met de tickets?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 22, 2025

@IkWilMijn Tickets heb je wel je vouchers ontvangen waarmee je de tickets kan verzilveren?

Hoi ​@Juless. 

Jazeker. Ook een mail ontvangen dat we vanavond verwacht worden.

Echter nog geen mail met de echte tickets ontvangen 

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 22, 2025

@IkWilMijn Tickets Dan weet ik het helaas ook niet. Ik kon na het verzilveren direct de tickets downloaden, misschien proberen via je seaters account, daar heb je ook een ticketmap.

Gelukkig waren er meer issues en hebben ze medewerkers op locatie staan die konden checken op naam