Skip to main content

Kosteloos beëindigen abonnement vanwege wijziging algemene voorwaarden

• May 9, 2026
  • 1 reactie
  • 49 keer bekeken

Ik heb telefonisch contact gehad en ze zeggen dat je per abonnement een mail moet ontvangen. Terwijl ze het over kosteloos beëindigen van abonnement(en) hebben.

Ik heb de volgende mail als klacht gestuurd aangezien ik anders geen tekstveld krijg:

Betreft: Kosteloze beëindiging abonnement(en) wegens wijziging algemene voorwaarden en prijswijzigingen

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij maak ik gebruik van mijn recht om mijn abonnement(en) kosteloos te beëindigen vanwege de wijziging van de algemene voorwaarden en/of prijswijzigingen die KPN per juni 2026 doorvoert. Volgens de regels van de Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft een consument het recht een telecomabonnement kosteloos te beëindigen wanneer voorwaarden of tarieven nadelig wijzigen. Ik verzoek u daarom mijn abonnement(en) zonder afkoopkosten te beëindigen. Het betreft: - Internet & TV abonnement - Alle mobiele abonnementen gekoppeld aan mijn account Ik verzoek u tevens om: - schriftelijke bevestiging van de kosteloze beëindiging - bevestiging dat geen afkoopkosten in rekening worden gebracht bij verhuizing naar een andere provider met nummerbehoud. - de einddatum van ieder abonnement - retourinstructies voor apparatuur Voor zover van toepassing begrijp ik dat eventuele resterende toestelafbetalingen separaat voldaan dienen te worden. Naam: XXXXXXXXX Adres: XXXXXXXXX Postcode en woonplaats: XXXXXX XXXXXXXXXXXX Klantnummer(s): XXXXXXXXXXX, XXXXXXXXXXX, XXXXXXXXXXX, XXXXXXXXXXX, XXXXXXXXXXX Telefoonnummer(s): 0699999999, 0699999999, 0699999999, 0699999999 Ik verzoek u binnen 7 dagen schriftelijk te reageren. Met vriendelijke groet, XXXXXXXXXXXXX

Bijlage: kopie mail: Aangepaste Voorwaarden KPM per  20260601.pdf

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

1 reactie

• May 9, 2026

Beste ​@Oscar Nijst zie mijn reactie vóór jouw reactie in dit topic, daarin staat hoe het werkt.

Je kunt dus eventueel pas opzeggen als je per product een mail van KPN ontvangen hebt.

Bij KPN gaat de mail niet aankomen, want KPN kent standaard geen mail verkeer meer.