Skip to main content
Beantwoord

KPN Bus gewonnen via Attentkalender acties, maar tot op heden niets ontvangen

• January 30, 2026
  • 8 reacties
  • 86 keer bekeken

Nou  daar ben ik weer met mijn vraag.  Ik heb tijdens de attent kalender de KPN BUS gewonnen.  Hoera.  Aan mijn kleinkind beloofd maar tot nu toe nog steeds niet ontvangen.  Weken contact gehad via messenger met KPN hierover maar hoor niets anders dan..... ik ga gelijk een mail sturen en dan hoort u van mij.  Of:, ik heb de desbetreffende afdeling aangestuurd en nog meer van dit soort teksten met als resultaat nul/ niks/nada. Nou kan je denken wat maak je je druk om maar het wordt nu en principe zaak. Ik heb iets gewonnen en dan wil ik het ook hebben.  Wat is er nou moelijk aan het opsturen van die BUS.  Bestaat hij eigenlijk wel.  Ik hoop dat ik hier meer bereik.  Fijne avond

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Marja. Ik heb nog even overleg gehad en heb wel een idee hoe we toch iets voor je kunnen doen. Daarover heb je nu een privébericht ontvangen. Zou je daar eens naar willen kijken? 

8 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Marja. Dan denk je wat leuks te hebben gewonnen en dan duurt het zo lang voordat je iets hoort. Ik snap ook dat je daar je kleinkinderen alvast mee denkt blij te maken. Die geef je graag wat unieks wat niet iedereen heeft. Maar ik ben bang dat ik toch wat minder leuk nieuws heb en dat dit cadeau niet aan jou verstuurd wordt. 

Alle cadeaus zijn namelijk al verstuurd en er zijn geen achterstanden meer. Het is helaas wel voor gekomen dat enkele klanten per ongeluk een pagina hebben gezien dat ze worden bedankt voor de aanmelding en dat het cadeau eind december verstuurd zou worden. Jij bent waarschijnlijk één van deze ongelukkige personen geweest. Excuses dat er dan zeer waarschijnlijk iets mis gegaan is. Hopelijk ben je wel blij met de andere wel verstuurde Attentkalender cadeau's en we doen er alles aan om dit een volgende keer niet weer voor te laten komen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 2, 2026

Dat vind ik op zijn zachtst gezegd en hele knullige reactie.  De fout ligt bij jullie dus als je iemand laat zien dat hij iets gewonnen heeft,  geef het dan ook.  Zijn die bussen zo duur dat dat er niet meer af kan?  Dan ben ik bang dat het bedrijf niet lang meer bestaat.  Kom op zeg.  Stuur gewoon die bus

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 2, 2026

@Marja Je bent niet de enige. Ook ik kreeg die melding te zien en met ons vele anderen.  

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 2, 2026

En reageren jullie dan verder niet?  Dit is toch te gek voor woorden.  Ik ga nu toch heel erg twijfelen aan KPN. Dus is natuurlijk ook niet om de openbaarheid besproken maar in een kleine omgeving van KPN 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 2, 2026

Ik reken nergens meer op, eigenlijk vanaf die melding al meteen niet gedaan. Maar mocht ik hier ergens lezen dat KPN alsnog van die bouwpakketjes gaat opsturen? Dan meld ik me uiteraard wel. Maar ik zie dat helaas niet gebeuren. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 2, 2026

We hebben het hier over een dinky Toy, hoor.

Niet dat je nu naast een elektrische bestelbus grijpt.

Overdreven:

Zijn die bussen zo duur dat dat er niet meer af kan?  Dan ben ik bang dat het bedrijf niet lang meer bestaat.  

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Ik snap dat het even balen is Marja en ik had je ook graag iets anders verteld. Toen jouw bericht mij onder ogen kwam, heb ik dan ook gelijk navraag gedaan en dit is wat mij verteld is. Ik vind het wel sneu voor jou en je kleinkind, dus ik ga mijn uiterste best doen om te kijken of we toch iets kunnen betekenen voor je. Ik kan niets beloven, maar wie weet. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 5, 2026

Hoi ​@Marja. Ik heb nog even overleg gehad en heb wel een idee hoe we toch iets voor je kunnen doen. Daarover heb je nu een privébericht ontvangen. Zou je daar eens naar willen kijken?