Skip to main content
Vraag

Mijn cashback op de Samsung S26-serie wordt afgewezen door Samsung

• March 16, 2026
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik had me aangemeld bij Samsung voor de vroegboek cashback actie op de S26 -serie, maar deze is afgewezen omdat KPN geen SMS of email gestuurd heeft die voldoet aan punt 2 van de bijzondere actievoorwaarden:

-2) Een screenshot van de SMS of email waarin staat "bedankt voor je aanmelding"

Ik heb contact gehad met de klantenservice van KPN, maar geven aan hiervan niet op de hoogte te zijn. De klantenservice van Samsung is niet bereidwillig om het probleem op te lossen.

Ik kom al meer klachten tegen over de cashback acties van Samsung, maar heeft iemand misschien een oplossing? Het bestellen van een telefoon is binnen 1 minuut geregeld, maar een cashbackactie is helaas geen doorkomen aan.

Bijzondere actievoorwaarden:

https://api.my-samsung.com/UploadImages/terms/TermsConditionsLegal_90423.pdf

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@MWOUT72, welkom allereerst bij onze community en goed dat je je vraag hier stelt. 

Het is voldoende om de bevestiging van de bestelling mee te sturen naar Samsung, Op die bevestiging staat de juiste datum en ook dat je dat toestel hebt besteld. Die heb je via e-mail gekregen en daarmee moet het lukken. 
Hou me op de hoogte, ik volg dit met belangstelling! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 19, 2026

Hoi Alex, bevestiging order en aankoopnota had ik geüpload  maar is niet voldoende. Bij Samsung zelf komen ze ook met verschillende reacties. De ene refereert aan een sms/mail van de aankoopwinkel en de ander over een bevestiging van de vooraanmelding door Samsung. 

In de voorwaarden staat hier niets over beschreven. Alleen over de actieperiode namelijk 2 t/m 10 maart orderdatum. 

Het begint een beetje een treurige actie en proces te worden bij Samsung. Kunnen jullie daar vanuit KPN nog invloed op uitoefenen? Ben nu al 4 dagen bezig en het regent klachten op de forums. Normaal zou ik het laten lopen, naar begint nu principe kwestie te worden. Ik zou zeggen los het op, pak je verlies en volgende keer fatsoenlijke actie opzetten. 

Fijne avond!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Ook al is dit een actie van Samsung, wil ik zeker kijken wat ik hier kan zien en doen. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Vergeet ook niet om het registratie/referentienummer dat je hebt gekregen bij het aanmelden van de actie toe te voegen, dan maakt het wat makkelijker om dit aan te kaarten.