Skip to main content
Beantwoord

mobiel.nl aanbieding Youfone abonnement klopt niet

• June 16, 2025
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Nog verder gekomen?

Ook ik heb een prachtig aanbod via mobiel.nl ontvangen die mij besloot na 25+jaar UPC / Ziggo te overstappen naar Youfone/KPN

De mobiel aanbieding/ overeenkomst was:
De eerste 24 maanden 50% korting bij 2 jarigĀ  internet/tv contract.
(of optie de eerste 12 maanden 50% bij 1 jarig contract)

Ik heb screenshots van het moment van afsluiten, en ook een overeengekomen ā€˜contract samenvatting’
Maandelijkse kosten totaal/maand:€ 35,00
Na 24 maanden € 65,00

De nieuwe KPN glasvezel aansluiting bleek nog niet goed te werken, en de eerste week was ik offline.Na technisch onderhoud in het wijkpunt lijkt het zover stabiel te werken.Ā 

Youfone verwijst mij naar mobiel, en mobiel.nl ā€˜weet van niets’.
Als ik het zo lees, maakt mobiel.nl het wel vaker mooier dan het is…

Ā 

Admin:Ā afgesplitstĀ en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ā 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@remc vĀ en welkom bij de KPN Community. Vervelend dat de prijs niet overeenkomt met wat je op de website zag.Ā 

Hier op de Community kunnen we je alleen helpen als je een abonnement rechtstreeks bij KPN hebt. Als het bij Youfone is via mobiel.nl, dan moet je bij die partijen aan de bel trekken.
Met name mobiel.nl, als die je het aanbod hebben gedaan. Hopelijk gaat het bij een volgend contact wel goed.Ā 

Je kunt hier deĀ contactmogelijkheden van mobiel.nlĀ vinden.Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 18, 2025

Hi ​@remc vĀ en welkom bij de KPN Community. Vervelend dat de prijs niet overeenkomt met wat je op de website zag.Ā 

Hier op de Community kunnen we je alleen helpen als je een abonnement rechtstreeks bij KPN hebt. Als het bij Youfone is via mobiel.nl, dan moet je bij die partijen aan de bel trekken.
Met name mobiel.nl, als die je het aanbod hebben gedaan. Hopelijk gaat het bij een volgend contact wel goed.Ā 

Je kunt hier deĀ contactmogelijkheden van mobiel.nlĀ vinden.Ā