Skip to main content
Vraag

Nog geen bevestiging van nieuw KPN-abonnement na een week

• March 15, 2026
  • 2 reacties
  • 6 keer bekeken

ik sta onder bewind en dus maakt kpn alles moeilijker. mijn bewindvoerder heeft een nieuw abonnement aangevraagd maar, nu een week later is daar nog steeds geen bevestiging van. hoe lang duurt het voordat dat verwerkt is, en kan het zo zijn dat op het moment van verwerking een aanbieding niet meer geld en je die dus ook niet meer kan krijgen ?

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@nick28 

Welkom op de community van KPN.

Het beste kan jouw bewindvoerder telefonisch contact opnemen met de afdeling Financiële Hulpverlening van KPN, die ingang speciaal voor bewindvoerders.
Je bewindvoerder zou daar een telefoonnummer van hebben gekregen, en anders kan je bewindvoerder een e-mail sturen naar deze afdeling.

Daarnaast kan het momenteel erg druk zijn op deze afdeling, want er staan meer klanten onder bewindvoering of hebben schuldhulpverlening via bijvoorbeeld de gemeente, waardoor jouw aanvraag voor een KPN abonnement nog niet is behandeld.

Je kunt het beste uitgaan van een verwerkingstermijn van twee weken, voordat je bewindvoerder weer een terugkoppeling krijgt vanuit KPN.

Maar je bewindvoerder kan er altijd even achteraan bellen of mailen, wat de stand van zaken is.
Dus neem tijdens werkdagen even contact op met je bewindvoerder hierover. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 15, 2026

het kan inderdaad zo zijn dat er meerdere mensen zijn die onder bewind staan en een contract proberen af te sluiten. maar zeker niet zoveel dat het weken zou moeten duren voordat iets verwerkt is. 
de enige reden dat het zo lang zou duren is gewoon incompetentie of luiheid. 

1 op de 4 nederlanders is de afgelopen 3 jaar overgestapt, 75% blijft dus gewoon waar ze zitten.
1,5% van de bevolking staat onder bewind, het aantal mensen wat onder bewind staat en overstapt is dus al heel klein. het aantal mensen die onder bewind staan en die op dit moment overstappen naar KPN is dus nog veel kleiner…

vorige keer duurde het dan ook maar 1 dag voordat ik een bevestiging gestuurd kreeg van KPN. toen deed KPN jammer genoeg weer moeilijk met het welkomstcadeau, iets wat makkelijk te veranderen was, en dus had ik het contract weer beëindigd binnen de bedenktijd.

nu lijkt het er wederom op dat KPN weer steken laat vallen en het weer eindigt met het stopzetten van het contract… wellicht had ik gewoon niet opnieuw moeten proberen naar KPN te gaan, het lijkt altijd fout te gaan.

in ieder geval bedankt voor je reactie.