Skip to main content
Vraag

Onterecht voor 3e ontvanger betaald na omruiling door de monteur

• April 18, 2026
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Als je (net als ons) problemen hebt met tv+ en er is een monteur langsgeweest en die heeft een kastje omgewisseld..... Let dan goed op of je dan niet betaald voor een extra kastje elke maand!

Bij ons was er een monteur geweest in januari 2025 en had een kastje omgewisseld (niet dat het hielp.... 🫤) maar omdat ik het pluspakket op wilde zeggen sinds de aanpassing hiervan keek ik bij onze facturen en we betalen sins augustus vorig jaar elke maand extra voor een derde kastje terwijl we er maar 2 hebben. Ik had er als eens over gereclameerd maar ze hebben het bij KPN gewoon weer, nadat het even goed heeft gestaan, gewoon weer aangepast.

Dus facturen even controleren met voor wat je betaald!

3 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 18, 2026

Iedere factuur, van wie dan ook, moet je altijd meteen goed controleren en wanneer nodig meteen aan de bel trekken ​@Martijn en Lies als je te veel of te weinig😎betaalt.

Forum|alt.badge.img+3

Iedere factuur, van wie dan ook, moet je altijd meteen goed controleren en wanneer nodig meteen aan de bel trekken ​@Martijn en Lies als je te veel of te weinig😎betaalt.

Zeker maar het gaat tegenwoordig allemaal automatisch... Bovendien heb ik weinig zin en tijd om alle automatische dingen die goed lopen elke keer (opnieuw) te controleren.

Maar zo blijkt wel: vertrouwen is goed, controle is beter.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 18, 2026

Bovendien heb ik weinig zin en tijd om alle automatische dingen die goed lopen elke keer (opnieuw) te controleren.

Krijg je als consument dan zoveel facturen c.q. aut.inc. dat het niet meer voor je te behappen is?😎