Skip to main content

Na inmiddels tig keer gebeld te hebben met de klantenservice (de laatste 2 dames aan de telefoon hebben mij trouwens netjes te woord gestaan), heb ik nog altijd geen terugkoppeling gehad op mijn ingediende klacht via het webformulier. Dit is inmiddels bijna 1,5 maand geleden (3 december). Ik krijg van de klantenservice te horen dat de klacht in behandeling is, echter duurt dit mij echt veel te lang. 
Jullie geven aan “binnen 5 werkdagen” contact op te nemen, dus zijn zwaar in gebreke hier.

Telefonisch kom ik niet verder (ligt NIET aan de klantenservice want die hebben inmiddels ook al flink wat reminders doorgestuurd naar afdeling klachten)

dan maar via deze weg… graag reactie!

Hoi ​@Selma93 

Welkom op de community van KPN.

Via de community van KPN kan hierin niets worden gedaan, omdat jouw klacht al in behandeling is bij de afdeling klachten van KPN.
Daarnaast zijn er inmiddels al de nodige reminders naar de afdeling klachten gestuurd, waardoor een reminder door een moderator weinig tot geen zin meer heeft.

Het kan gewoon zijn, dat de afdeling klachten een achterstand heeft bij de verwerking van binnengekomen klachten, ook omdat er in December de nodige feestdagen waren, en er ook een deel van de medewerkers kerstverlof hebben opgenomen.

Die 5 werkdagen die worden genoemd, is een standaard verwerkingsperiode onder normale omstandigheden, terwijl het ook wel eens extra druk kan zijn.
Je klacht is in behandeling bij klachten (die bevestiging heb je al), dus het is echt wachten tot een medewerker van de afdeling klachten contact met je op gaat nemen.

Gezien de periode dat al verstreken is, verwacht ik dat het niet al te lang meer gaat duren.

@Michel.uit.Arnhem  dank voor je reactie. Ik betwijfel echter ten zeerste dat ik binnenkort iets van ​@KPN hoor. Ik ben namelijk al 3 kwart jaar bezig met hen, men komt de afspraken niet na en communiceert evenmin. Ik begrijp ook echt wel dat het druk kan zijn en het dus in bepaalde gevallen/omstandigheden langer kan duren (werk zelf ook bij een grote organisatie), maar communiceer dat dan ook. Het initiatief moet constant bij mij vandaan komen. Ik wend mij niet snel tot dit soort kanalen en ga veelal van het positieve uit, maar inmiddels is mijn geduld echt op. 
Deze gang van zaken heeft het vertrouwen van mij in ​@KPN enorm geschaad. Teleurstellend voor zo’n grote organisatie.

Maar heeft u echt een klacht over de totale dienstverlening of heeft u een product wat niet goed werkt?

@Joep1965  zoals in mijn vorige berichten aangegeven, gaat het mij met dit issue (wat dus al 3kwart jaar speelt) om de dienstverlening of met name het gebrek eraan. 😉 Hoe dan ook, ik hoopte met dit bericht KPN op een andere manier te kunnen bereiken, maar heb het idee dat dat niet vlot. Dank voor jullie goedbedoelde reacties, echter zal alleen KPN hier wat aan kunnen doen

Goedemorgen ​@Selma93 , welkom hier op onze Community en bedankt voor jouw bericht!

Dat duurt inderdaad wel erg lang want normaal gesproken neemt deze afdeling binnen 5 tot 10 werkdagen contact met je op. Mocht je het fijn vinden dan kan ik altijd even voor je kijken of alles hier wel goed gaat alleen heb ik daar wel enkele gegevens voor nodig. Zou jij daarom je profiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt. 

@Jan van KPN  dank voor jouw reactie. Ik heb inmiddels mijn profiel aangevuld, mocht je meer informatie nodig zijn dan hoor ik het graag

Goedemorgen ​@Selma93 en dank voor het invullen van je profiel!

Ik ben meteen voor je gaan kijken maar op dit moment staat er geen klacht open wat betekent dat niemand van de klachtenafdeling je hier nog over gaat bellen. Hoe vervelend ik dit ook vind, het beste wat ik je aan kan raden vanaf hier is om (nogmaals?) dit klachtenformulier in te vullen. Nadat je deze hebt ingevuld, wordt er binnen 10 werkdagen contact met jou opgenomen. Uiteraard hoop ik op een voor jou goede afloop! 🙏🏻

@Jan van KPN Hier valt mijn mond echt van open…. En aan de andere kant verbaast het mij weer niet van KPN.

Hoe is het mogelijk dat 1) mijn klacht blijkbaar als “afgehandeld” bij jullie in de systemen staat terwijl er nog niet 1x contact is opgenomen hierover en 2) 3 medewerkers van KPN mij keer op keer vertelden aan de telefoon dat de klacht bekend is en dat “de klachtenafdeling deze in behandeling heeft”?!!!

Dit kan niet waar zijn…. 

Begrijp ik ​@Selma93, ik had het ook graag anders gezien. Ik vermoed dat de reden dat de klacht is 'afgehandeld' ermee heeft te maken dat je eerder een eenmalige tegemoetkoming van 100 euro hebt ontvangen maar ik begrijp van jou dat het daarmee nog niet is afgehandeld. Daarom mijn advies om het klachtenformulier opnieuw in te vullen zodat de klachtenbehandelaars dit opnieuw voor je op kunnen pakken.

Reageer