Skip to main content
Vraag

Opzegging van abonnement per 1 juni 2026

• May 21, 2026
  • 7 reacties
  • 243 keer bekeken

Ik wil mijn abonnement per 01-06-2026 hebben vanwege de wijziging algemene voorwaarde

7 reacties

• May 21, 2026

Beste ​@Patrick9001 als je een mail hebt gehad aangaande de voorwaarden kun je binnen de genoemde termijn opzeggen of overstappen omdat je dan maximaal 30 dagen contractvrij bent.

Binnen dit forum kunnen we niets voor je regelen.

Bij overstappen regelt je nieuwe provider alles.

Bij einde abo regelt KPN alles op de wijze zoals genoemd in de mail.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 21, 2026

Dat klopt en heb de msil gehad maar mijn opzegging staat dus nu op 17 juni ( einde contract officieel) en dit wil ik naar 1 juni hebben

• May 21, 2026

Dat klopt en heb de msil gehad maar mijn opzegging staat dus nu op 17 juni ( einde contract officieel) en dit wil ik naar 1 juni hebben

Dat zou alleen kunnen als je de mail ook op 1 mei, 30 dagen eerder dus, zou hebben gehad.

Jij hebt de mail waarschijnlijk op of omstreeks 17 mei gehad en dat is de reden dat je abo afloopt of overstapt naar je nieuwe provider op 17 juni a.s.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 21, 2026

Dat zou best kunnen. Hoe kan ik dit nu aanpassen? Kun jij dit doen of de opzegging eruit halen zodat ik hem opnieuw kan doen?

Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • May 21, 2026

​@Patrick9001 Er is altijd een opzegtermijn van 30 dagen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 21, 2026

Lsst dan de opzegging op einde contract staan 

Volgens de mail kon ik per direct beeindigen dat is de reden waarom ik dit wilopzeggen versneld

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo Patrick er is sprake van een opzegtermijn van 30 dagen. Zie daarvoor ook de pagina op kpn.com voor de wijziging in de algemene voorwaarden. Mocht je dit nog even op een rij willen zetten dan kan je altijd even contact zoeken met de klantenservice middels een terugbelafspraak.