Skip to main content
Beantwoord

Spotify blijft in rekening gebracht worden, is KPN Pay uitzetten daar genoeg voor?

• January 15, 2026
  • 1 reactie
  • 7 keer bekeken

Hoi Kpn, 

Ik reageer in dit topic omdat ik EXACT dezelfde situatie heb als Lb93. Zojuist is via KPN KPN-PAY uitgezet. Is dit probleem dan nu verholpen? En kan ik vanaf nu verwachten dat mijn spotify via jullie is beëindigd? ​@Jasper van KPN 

Alvast bedankt

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@A92 en welkom bij de KPN Community. Goed dat je dit navraagt!
Als je Spotify hebt afgesloten via de Google Play, Microsoft Store of App store, dan gaat het via KPN Pay. Zie hiervoor ook ons informatietopic over KPN Pay.
Als je Spotify via die weg hebt afgesloten dan staat hij onder het kopje Online Aankopen op de factuur. 

Je kunt dan via één van de app stores ook het abonnement stopzetten. Afhankelijk van via welke app store het loopt. 

Mocht het niet als online aankoop op de factuur staan, maar als extra in je abonnement, dan kun je het beste een belafspraak met ons maken. 
Mijn collega kan dit dan met je nakijken en het stop laten zetten indien blijkt dat het nog via ons loopt. 

Laat je hier weten of het gelukt is? Ik hoor het graag! 

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 18, 2026

Hi ​@A92 en welkom bij de KPN Community. Goed dat je dit navraagt!
Als je Spotify hebt afgesloten via de Google Play, Microsoft Store of App store, dan gaat het via KPN Pay. Zie hiervoor ook ons informatietopic over KPN Pay.
Als je Spotify via die weg hebt afgesloten dan staat hij onder het kopje Online Aankopen op de factuur. 

Je kunt dan via één van de app stores ook het abonnement stopzetten. Afhankelijk van via welke app store het loopt. 

Mocht het niet als online aankoop op de factuur staan, maar als extra in je abonnement, dan kun je het beste een belafspraak met ons maken. 
Mijn collega kan dit dan met je nakijken en het stop laten zetten indien blijkt dat het nog via ons loopt. 

Laat je hier weten of het gelukt is? Ik hoor het graag!