Skip to main content
Beantwoord

Spotify online aankopen niet uit te zetten

• 3 januari 2025
  • 16 reacties
  • 110 keer bekeken

Hoi, ik heb contact gehad met een medewerker van kpn en daar werd ik verwezen naar spotify. Daar een behulpzame medewerker maar helaas die kon niets voor mij doen! Ik heb in sept mijn spotify opgezegd maar wordt nog steeds via mijn kpn factuur afgeschreven! KPN verwijst naar Spotify en zij zeggen dat ik het via kpn pay heb geregeld! Bij mijn Google staat geen abonnement! 
Hoe kom ik nu van het abonnement af? Ik betaal nu 3 mnd voor niks

wie kan mij helpen! In totaal ben ik al zeker 2 middagen hier mee bezig😞

admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Remco van KPN

Vera ik heb inmiddels ook een reactie terug, sorry het was even zoeken naar de juiste persoon. Ze hebben de systemen doorgelicht en het abonnement getraceerd en deze is nu stopgezet. Hij stopt nu op 18 maart. 

Bekijk origineel

16 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 7024 reacties
  • 6 januari 2025

Dat is een lastige situatie en ik wil dat graag samen even met je bekijken. Het ging dus om Spotify in combinatie met een mobiel abonnement? Zou je jouw profiel kunnen invullen en mij een seintje kunnen geven wanneer dat is gedaan?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 7 januari 2025

Hoi Remco, 

ik heb het profiel ingevuld! Ik lees in de community dat er bij andere kpn klanten ergens nog een ✅ aan stond! Ik heb uitgebreid met een medewerker van spotify gekeken maar het is echt in jullie systeem waar ergens een ✅ aanstaat. ik hoop dat je het voor mij kan oplossen! 
alvast dank

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 7024 reacties
  • 8 januari 2025

Hoi ​@Vera1958! Ik heb het even voor je doorgezet, zodra ik een antwoord heb deel ik dat met je!

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 5 februari 2025

Beste Remco 

helaas deze maand weer een factuur met Spotify afgeschreven! Ik heb ook nog een Leonie (KPN)aan de telefoon gehad die het teveel betaalde zou terugstorten als klanten service! Maar ook dat is niet gedaan! Ik wordt er een beetje moedeloos van. Spotify kan niets voor mij doen daar is het uit het systeem! Er staat bij KPN ws ergens een vinkje ✅ teveel in het systeem! Ik hoop echt dat jullie dit bij financiën kunnen oplossen! Alvast heel veel dank! 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 15 februari 2025

hoi Remco, 

Remco van KPN schreef:

Hoi ​@Vera1958! Ik heb het even voor je doorgezet, zodra ik een antwoord heb deel ik dat met je!

Is er nog iets met mijn vraag gedaan??

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 7024 reacties
  • 17 februari 2025

Ik ontvang daar doorgaans geen rechtstreekse feedback op. Je hebt verder niets vernomen vanuit KPN? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 17 februari 2025

Nee, niks gehoord!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 7024 reacties
  • 19 februari 2025

Ik vind het echt vreemd. Ik kan het niet verklaren waarom dit niet is opgepakt. Ik heb wederom een e-mail verstuurd Vera en aangedrongen om daar nog een keer naar te kijken. Het spijt me oprecht dat dit zo stroef verloopt. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 20 februari 2025

Beste Remco, vandaag toch maar weer aan t bellen geslagen! Helpdesk kon niks doen maar t lag bij Google pay maar dat heb ik niet ingesteld!  Uiteindelijk toch weer gebeld omdat ik op internet vond dat je KPNpay kon laten blokkeren! Dat is nu gedaan! Hopelijk probleem opgelost!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 7024 reacties
  • Antwoord
  • 22 februari 2025

Vera ik heb inmiddels ook een reactie terug, sorry het was even zoeken naar de juiste persoon. Ze hebben de systemen doorgelicht en het abonnement getraceerd en deze is nu stopgezet. Hij stopt nu op 18 maart. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 4 maart 2025

Dankjewel 

Ik heb dus vanaf sept 2024 tot nu 5,5 maand teveel betaald! Graag zou ik dit terug ontvangen 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15

Dat ga ik in orde maken Vera! Je zal de tegemoetkoming op volgende of uiterlijk de daarop volgende factuur ontvangen. Sorry dat dit wat voeten in de aarde had en mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust!

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 5 maart 2025

Remco, ik wacht rustig😉af! 
Nogmaals dank.

Grtjes Vera 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15

Kleine moeite hoor! Sorry dat het zo stroef verliep. Mochten er nog vragen zijn, nu of in de toekomst post die dan gerust! 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 3 april 2025

Beste Remco, vandaag de factuur en alles klopt nu!  Ook het teveel betaalde is verrekend! Top

bedankt nog!

grt Vera

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15

Ah kijk dat is goed nieuws Vera, fijn dat dit dan afgesloten kan worden. Ik wens je een heel fijn weekend!

Reageer