Skip to main content
Vraag

Spotify premium beëindigd in juni, nog steeds betaal ik ervoor

• 28 October 2024
  • 8 reacties
  • 42 keer bekeken

In februari 2024 Spotify Premium aangevraagd bij KPN. Dat is de eerste keer dat er “online aankopen” op mijn factuur werd vermeld. 
In juni 2024 Spotify Premium opgezegd bij KPN, en ook een bevestiging van beëindiging ontvangen. Nog steeds de vermelding “online aankopen”. Contact met klantenservice opgenomen, KPN kan hier niets aan doen, zij worden aangeslagen voor online aankopen door Spotify. Ik heb contact gezocht met Spotify, ik sta daar niet meer vermeld als abonnee, misschien dan via Google of Apple. Ook daar sta ik niet vermeld met een Spotify account. 
Inmiddels betaal ik 5 maanden € 10,99 online aankopen Spotify, dat ik niet heb.  Reeds 3 keer KPN gesproken, die dus niets voor mij kunnen doen.  Ik heb zelfs geen Spotify Free meer. 

HOE KOM IK VAN DIE SPOTIFY ONLINE AANKOPEN AF? Ik word hier moedeloos van.

8 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27085 reacties
  • 30 oktober 2024

Hoi @Jacq_60 . Dat klinkt inderdaad om moedeloos van te worden.  

We pakken bij het forum eigenlijk geen individuele issues op maar in jouw geval wil ik toch graag even meekijken en meedenken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 30 oktober 2024
Erwin van KPN schreef:

Hoi @Jacq_60 . Dat klinkt inderdaad om moedeloos van te worden.  

We pakken bij het forum eigenlijk geen individuele issues op maar in jouw geval wil ik toch graag even meekijken en meedenken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?

Hopenlijk heb ik het juiste ingevuld. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27085 reacties
  • 30 oktober 2024

@Jacq_60  Ging helemaal goed. Ik heb nu alle gegevens van jou.

Ik heb een achterliggende desk gevraagd om hier naar te kijken. Ik verwacht vóór het weekend een antwoord.  

Als jij vrijdagmiddag nog niks gehoord hebt (van mij of via een mail )  laat het dan even weten in dit topcic

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27085 reacties
  • 1 november 2024

@Jacq_60 . Het lijkt gelukt.  Het is nu opgezegd.

Je krijgt waarschijnlijk nog één keer spotify op je factuur en daarna is het klaar.

Kun je mij, als die laatste factuur is geweest , hier weer opzoeken en een berichtje achterlaten? Dan gaan we de onterecht gemaakt kosten crediteren. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 1 november 2024

Dank voor jouw bericht Erwin, je bent een topper! Ik zal laten weten wanneer laatste factuur is geweest. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 19 november 2024

Beste Erwin,

Ik heb zojuist bericht ontvangen met de factuur van deze maand, hopelijk met de laatste melding van Spotify. Jij vroeg mij jou daarover te informeren.

Vriendelijke groet, 

Jacqueline Zwarter 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 28 januari 2025

Beste Erwin,

Hartelijk dank voor jouw hulp. Zoals jij hebt gemeld, krijg ik geen melding meer van Spotify en dus ook geen betaling meer. Helaas heb ik geen tegemoetkoming gekregen van alle extra betaalde rekeningen. Weet jij daar iets meer van?

Vriendelijke groet,
Jacqueline Zwarter

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27085 reacties
  • 29 januari 2025

@Jacq_60 Excuses!  Ik zie dat ik 27-11 een poging heb gedaan maar dat is blijkbaar niet goed gegaan.

Dat ga ik hierbij rechtzetten.  Ik zet er een nieuwe credit in en zou jij willen controleren of dat op de volgende factuur verwerkt is? 

Reageer