Skip to main content

Beste KPN

Het wordt mij onmogelijk gemaakt om Spotify als online aankoop stop te zetten. Spotify wijst naar KPN en vice versa. KPN vertelt mij dat ik Spotify bij targetmedia heb afgesloten. 

Typisch gevalletje van kastje naar de muur. Wil graag Spotify Premium stop zetten. Volgens mij is KPN hierin de partij die met een beetje goede wil kan helpen

Hoi ​@Niels de Groot .  Welkom bij de KPN Community.

Dat klinkt (helaas) herkenbaar. Ik wil graag even meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?

Gaat dit om een mobiel abonnement of een vast abonnement trouwens? 

Ha Erwin

Thanks voor je reactie. Gegevens zijn aangevuld. Het gaat om een mobiel abonnement.

Inmiddels ook reactie van TargetMedia

‘Wij innen niet voor Sportify en kunnen je daarom ook niet afmelden. Je kan het beste even contact opnemen met Sportify’.

Groet,

Niels

@Niels de Groot Ik heb zojuist een intern mailtje verstuurt met het verzoek om mee te kijken en - indien mogelijk- dit per direct stop te zetten.

We zitten nu tegen het weekend dus ik verwacht er de komende twee dagen niks van maar kunnen we afspreken dat als jij volgende week vrijdag nog geen bevestiging van beëindiging hebt gehad, je hier even met mij weer contact zoekt? 

Ha Erwin

Helaas nog geen bericht gehad dat de online aankoop (spotify) is beëindigd. 

Ha Erwin

Helaas nog steedsgeen bericht gehad dat Spotify is beëindigd. Online aankoop staat vandaag ook nog op factuur. Zou je er nog is naar willen kijken

Groet Niels

Ha Erwin

Het lijkt erop dat het gelukt is. Mijn Spotify is omgezet naar de Free versie. Thanks voor de hulp!

Groet

Niels

Reageer