Skip to main content
Vraag

Switch 2 welkomstcadeau nog niet ontvangen

• April 19, 2026
  • 4 reacties
  • 135 keer bekeken

kpn actief op 3 april 
2 weken daarna zou de switch verzonden worden
vrijdag 17e gebeld  met een medewerker, die aangaf dat ik die dag of uiterlijk de volgende dag een email zou krijgen met een track en trace. Deze heb ik niet gehad.

Graag nu versturen

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 19, 2026

Hallo ​@itsmerealy ,

De verzending kan nog uiterlijk drie werkdagen duren, dus uiterlijk komende woensdag. 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door hun partner Sidekix Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: ze sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Vragen over verzending?

Hiervoir kun je contact opnemen met Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met KPN. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Zij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Bron:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 19, 2026

ik snap dat het soms langer kan duren maar die knakker aan de telefoon had duidelijk gezegd dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat de track en trace die dag (vrijdag) of uiterlijk zaterdag zou komen. 

zegt hij dan gelijk dat het nog een week duurt , nu zit ik me boos te maken op iets wat leuk had moeten zijn en wat voorkomen had kunnen worden door gewoon eerlijk te zijn dus lieg niet aan de telefoon! ik vind dit echt super vervelend. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 20, 2026

@itsmerealy 

In een ander topic lees ik dat ze deze week verstuurd worden. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 21, 2026

ik dacht dat hier medewerkers antwoord konden geven , en niet een “superuser” die ergens iets heeft gelezen
wat dan weer een klant blijkt te zijn die een ander bedrijf heeft gebeld met een specifieke reactie op zijn situatie

wat een amateur uur weer kpn

moeten wij als klanten van kpn nu zelf naar instanties bellen die kpn zelf heeft ingehuurd om de actie te verzorgen.. ??
Wat je wel zou moeten doen is

1. excuses maken voor het liegen van de telefoon medewerker!
  2. medewerker hiervan op de hoogte brengen en een standje geven zodat dit voorkomen gaat worden
  3. uitleggen waarom kpn niet aan het contract kan voldoen
  4. iets verzinnen om de klant weer tevreden te krijgen

5.