Skip to main content
Beantwoord

Toezegging van verkoper voor (eventuele) gratis SuperWifi bij installatie, nu toch kosten

• September 16, 2025
  • 2 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik ben enkele maanden geleden gebeld door een verkoper.

Prima aanbod:

Eerste jaar 20 euro korting op een glasvezel internet tv abonnement. 

Na mijn vraag over hoe het zit met de kwaliteit van de wifi in huis gaf de verkoper aan dat als de monteur constateert bij het installeren een slechte wifi ontvangst is dat ik gratis wifi versterkers krijg.

Bij het installeren blijkt inderdaad de wifi onvoldoende en de monteur sluit 2 wifi versterkers aan.

De wifi in huis is echt goed, dus daar valt niet over te mopperen.

Helaas wel na een maand een factuur van 120 euro..

Heel jammer dit want dan had ik net zo goed bij Odido kunnen blijven 😑

Hebben anderen ook deze ervaringen bij KPN?

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@FL Kuiper, welkom bij KPN! 💚 En leuk dat je onze Community hebt gevonden! Dit de is de plek waar klanten met elkaar in gesprek kunnen over allerlei zaken met betrekking tot KPN. Natuurlijk wel onder begeleiding van het moderator team. Wij springen bij waar nodig. Wel zo leuk en veilig voor iedereen. 😊

Ik kan me voorstellen dat het even rauw op je dak komt vallen als je ineens toch kosten voor de SuperWifi hebt, terwijl je dacht dat deze gratis zouden zijn. Heb je het aanbod dat de verkoper had gedaan ook besproken met de monteur? De monteur is namelijk degene die uiteindelijk bepaalt of een installatie gratis is of niet. En als een verkoper dit aangeboden heeft, dan zou hiervan ergens een notitie gemaakt moeten zijn, zodat anderen hiervan ook op de hoogte zijn.

Dit laatste zou je kunnen laten uitzoeken via de klantenservice. De KPN Community is daar niet de geschikte plek voor. Ik raad je aan om een belafspraak te maken of contact op te nemen via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook, Bluesky of X. Wie weet wat er nog mogelijk is.

Voor andere vragen ben je natuurlijk van harte welkom op de KPN Community. Lees hier waar je het beste terecht kunt voor jouw vraag en hoe je onze Community het beste kunt gebruiken.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 16, 2025

Beste ​@FL Kuiper 

Heb je de toezegging van GRATIS wifipunten zwart-op-wit? Dan je zou een officikële klacht in kunnen dienen via onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Succes.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 18, 2025

Hallo ​@FL Kuiper, welkom bij KPN! 💚 En leuk dat je onze Community hebt gevonden! Dit de is de plek waar klanten met elkaar in gesprek kunnen over allerlei zaken met betrekking tot KPN. Natuurlijk wel onder begeleiding van het moderator team. Wij springen bij waar nodig. Wel zo leuk en veilig voor iedereen. 😊

Ik kan me voorstellen dat het even rauw op je dak komt vallen als je ineens toch kosten voor de SuperWifi hebt, terwijl je dacht dat deze gratis zouden zijn. Heb je het aanbod dat de verkoper had gedaan ook besproken met de monteur? De monteur is namelijk degene die uiteindelijk bepaalt of een installatie gratis is of niet. En als een verkoper dit aangeboden heeft, dan zou hiervan ergens een notitie gemaakt moeten zijn, zodat anderen hiervan ook op de hoogte zijn.

Dit laatste zou je kunnen laten uitzoeken via de klantenservice. De KPN Community is daar niet de geschikte plek voor. Ik raad je aan om een belafspraak te maken of contact op te nemen via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook, Bluesky of X. Wie weet wat er nog mogelijk is.

Voor andere vragen ben je natuurlijk van harte welkom op de KPN Community. Lees hier waar je het beste terecht kunt voor jouw vraag en hoe je onze Community het beste kunt gebruiken.