Skip to main content
Vraag

Verkeerde Snelpakker televisie onderweg? Philips PUS8200 i.p.v. geadverteerde QLED PUS8500

• March 14, 2026
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Hoi allemaal,

Ik heb een Snelpakker Glasvezel besteld met het welkomstcadeau "55 inch Philips Ambilight TV €599" – duidelijk met QLED-logo op de advertentie-afbeelding. Model PUS5800/12

Maar tracking/pakbon van verzending toont "kpn.philips.tv.55pus8200/12" 

De PUS8200/12 is:

• LED (geen QLED) – downgrade qua beeldkwaliteit

• Waarde ~€300 vs. €599 geadverteerd

Wat valt af te lezen aan zo'n KPN -pakbon? Klopt model altijd met inhoud? Ik ben namelijk bang dat ik een verkeerd (minder goed) model geleverd ga krijgen.

Iemand zelfde ervaring?

Advies welkom!

Groet

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 14, 2026

Beste ​@Dktje het kan zijn dat het geadverteerde model niet (meer) in voorraad is/was en dan mag men een vervangend model leveren, zie de voorwaarden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 14, 2026

Beste ​@Dktje het kan zijn dat het geadverteerde model niet (meer) in voorraad is/was en dan mag men een vervangend model leveren, zie de voorwaarden.

Bedankt voor uw reactie!

Heeft u een link/quote uit de actievoorwaarden over "vervangend model" bij voorraadtekort? Ik heb de PDF doorgespit en er staat niets over equivalenten, alternatieven of modelwijzigingen:  Actievoorwaarden

De PUS8200/12 is minder goed én goedkoper dan de geadverteerde QLED, dus geen voorraad vervanger maar een downgrade.