Skip to main content
Vraag

Verkeerde Snelpakker televisie onderweg? Philips PUS8200 i.p.v. geadverteerde QLED PUS8500

• March 14, 2026
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Hoi allemaal,

Ik heb een Snelpakker Glasvezel besteld met het welkomstcadeau "55 inch Philips Ambilight TV €599" – duidelijk met QLED-logo op de advertentie-afbeelding. Model PUS5800/12

Maar tracking/pakbon van verzending toont "kpn.philips.tv.55pus8200/12" 

De PUS8200/12 is:

• LED (geen QLED) – downgrade qua beeldkwaliteit

• Waarde ~€300 vs. €599 geadverteerd

Wat valt af te lezen aan zo'n KPN -pakbon? Klopt model altijd met inhoud? Ik ben namelijk bang dat ik een verkeerd (minder goed) model geleverd ga krijgen.

Iemand zelfde ervaring?

Advies welkom!

Groet

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 14, 2026

Beste ​@Dktje het kan zijn dat het geadverteerde model niet (meer) in voorraad is/was en dan mag men een vervangend model leveren, zie de voorwaarden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 14, 2026

Beste ​@Dktje het kan zijn dat het geadverteerde model niet (meer) in voorraad is/was en dan mag men een vervangend model leveren, zie de voorwaarden.

Bedankt voor uw reactie!

Heeft u een link/quote uit de actievoorwaarden over "vervangend model" bij voorraadtekort? Ik heb de PDF doorgespit en er staat niets over equivalenten, alternatieven of modelwijzigingen:  Actievoorwaarden

De PUS8200/12 is minder goed én goedkoper dan de geadverteerde QLED, dus geen voorraad vervanger maar een downgrade.

• Nieuwkomer
  • March 15, 2026

Hoi allemaal,

Ik heb een Snelpakker Glasvezel besteld met het welkomstcadeau "55 inch Philips Ambilight TV €599" – duidelijk met QLED-logo op de advertentie-afbeelding. Model PUS5800/12

Maar tracking/pakbon van verzending toont "kpn.philips.tv.55pus8200/12" 

De PUS8200/12 is:

• LED (geen QLED) – downgrade qua beeldkwaliteit

• Waarde ~€300 vs. €599 geadverteerd

Wat valt af te lezen aan zo'n KPN -pakbon? Klopt model altijd met inhoud? Ik ben namelijk bang dat ik een verkeerd (minder goed) model geleverd ga krijgen.

Iemand zelfde ervaring?

Advies welkom!

Groet

Ik heb het zelfde probleem. Ik kwam er helaas pas achter toen ik het beeldkwaliteit erg slecht vond. Heb ook de 8200 serie ontvangen terwijl ik de qled zou moeten krijgen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 15, 2026

@Niels.1990. Vreemd allemaal. Heb je hierover contact opgenomen met KPN?

Voor mij is dit vergelijkbaar met een Playstation 5 PRO adverteren maar dan ineens een normale Playstation 5 te sturen.

Ik heb nu al een QLED televisie, was blij om een formaat groter te ontvangen. Maar nu voelt het als een downgrade. Dan had ik liever korting gehad op mijn abonnement en zocht ik zelf een mooie televisie uit.

• Nieuwkomer
  • March 15, 2026

@Niels.1990. Vreemd allemaal. Heb je hierover contact opgenomen met KPN?

Voor mij is dit vergelijkbaar met een Playstation 5 PRO adverteren maar dan ineens een normale Playstation 5 te sturen.

Ik heb nu al een QLED televisie, was blij om een formaat groter te ontvangen. Maar nu voelt het als een downgrade. Dan had ik liever korting gehad op mijn abonnement en zocht ik zelf een mooie televisie uit.

Heb nog geen contact kunnen krijgen met kpn, ze bellen morgen terug. Ik vind het ook erg vreemd. Dit is gewoon fraude lijkt mij. De hele reden dat ik voor kpn ging was voor die qled tv.