Skip to main content
Vraag

Verkeerde Snelpakker televisie onderweg? Philips PUS8200 i.p.v. geadverteerde QLED PUS8500

• March 14, 2026
  • 28 reacties
  • 300 keer bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • March 16, 2026

@Optikes Ines neem contact op met Sidekix, hun gaan over de uitleveringen van het welkomskado.

Chrissie TheOneAndOnly
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

@Ik_Combineer  ​@Optikes Ines  ​@Dktje ​@Niels.1990. 

Ik heb dus ook de verkeerde 8200 serie ontvangen,KPN gebeld, en zeer behulpzame man gesproken, duidelijk is er dus een mis communicatie met Sidekix en zijn er verkeerde TV 's bezorgd...Hij zei het intern te gaan uitzoeken met Sidekix, en belt mij morgen terug... 

*FUN FACT*

Ik heb 3x geprobeerd om contact te krijgen met Sidekix en 3x kreeg ik een leuk bandje te horen met een stem die zei... Dit telefoonnummer is op dit moment niet bereikbaar, probeert U het later nog eens! Nou dat zegt genoeg toch?!! 

Chrissie TheOneAndOnly
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Voor iedereen die hier in de Chat gedupeerd is met de 8200 serie…

Ik ga niet akkoord met een 8200LED serie terwijl wij allen een 8500QLED behoren te krijgen zoals afgesproken bij het afgesloten abonnement!

Ik neem aan dat jullie dat ook niet doen! 

Ik voel een gevalletje KASSA aankomen mocht dit niet netjes opgelost worden door KPN... Ik ga nogmaals niet akkoord met het vervangende toestel omdat het dan zogenaamd niet leverbaar is nu ,want dat vind ik veel te makkelijk van hun kant.(zelfs de kpn medewerker gaf dat toe) want dan sturen ze de 8500QLED  maar op wanneer hij er wel weer is! 

Hopelijk denken jullie er ook zo over, samen staan wij sterk! 😉💪🏼

Ook de tegenstrijdige berichten over het niet wetende dat..  Vind ik een zeer slecht en onwijs onprofessioneel van beide bedrijven. Kortom, het is een zooitje!