Skip to main content
Vraag

Verkeerde Snelpakker televisie onderweg? Philips PUS8200 i.p.v. geadverteerde QLED PUS8500

• March 14, 2026
  • 40 reacties
  • 514 keer bekeken

Toon eerste bericht

40 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • March 16, 2026

@Optikes Ines neem contact op met Sidekix, hun gaan over de uitleveringen van het welkomskado.

Chrissie TheOneAndOnly
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

@Ik_Combineer  ​@Optikes Ines  ​@Dktje ​@Niels.1990. 

Ik heb dus ook de verkeerde 8200 serie ontvangen,KPN gebeld, en zeer behulpzame man gesproken, duidelijk is er dus een mis communicatie met Sidekix en zijn er verkeerde TV 's bezorgd...Hij zei het intern te gaan uitzoeken met Sidekix, en belt mij morgen terug... 

*FUN FACT*

Ik heb 3x geprobeerd om contact te krijgen met Sidekix en 3x kreeg ik een leuk bandje te horen met een stem die zei... Dit telefoonnummer is op dit moment niet bereikbaar, probeert U het later nog eens! Nou dat zegt genoeg toch?!! 

Chrissie TheOneAndOnly
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Voor iedereen die hier in de Chat gedupeerd is met de 8200 serie…

Ik ga niet akkoord met een 8200LED serie terwijl wij allen een 8500QLED behoren te krijgen zoals afgesproken bij het afgesloten abonnement!

Ik neem aan dat jullie dat ook niet doen! 

Ik voel een gevalletje KASSA aankomen mocht dit niet netjes opgelost worden door KPN... Ik ga nogmaals niet akkoord met het vervangende toestel omdat het dan zogenaamd niet leverbaar is nu ,want dat vind ik veel te makkelijk van hun kant.(zelfs de kpn medewerker gaf dat toe) want dan sturen ze de 8500QLED  maar op wanneer hij er wel weer is! 

Hopelijk denken jullie er ook zo over, samen staan wij sterk! 😉💪🏼

Ook de tegenstrijdige berichten over het niet wetende dat..  Vind ik een zeer slecht en onwijs onprofessioneel van beide bedrijven. Kortom, het is een zooitje! 

• Deelnemer
  • March 17, 2026

Ook zojuist de 8200 gekregen en niet en qled,

De advertenties zijn duidelijk en ja ze mogen en alternatief toesturen maar die moet wel minimaal dezelfde eigenschappen hebben en de 8200 is geen qled, heeft geen 2.1 Hdmi en dus mindere beeld specificaties wat zeker voor gaming een merkbaar is. 

Stuur me maar elke andere 55" qled met ambilight als de 8500 want de 8500 is de minste uit de serie die daaraan voldoet,  kan alleen maar beter dan.  Ruik een massa claim aankomen zo.

Chrissie TheOneAndOnly
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

@OpaGamert 

Exact, zo denk ik er ook over! Ook dat ik ter vergeefs Sidekix meerdere malen heb gebeld en er niet op genomen wordt, is natuurlijk zeer bijzonder te noemen! Aan wie het dan ook mag liggen, KPN od Sidekix, ze lossen het maar op! Een gelijkwaardige TV of zelfs een upgrade, lijkt mij eerder normaal, dan een uitzondering! 

Ik ga straks weer KPN bellen, mochten zij verzuimen mij te bellen zoals afgesproken...

Ben benieuwd...

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • March 17, 2026

@OpaGamert 

Exact, zo denk ik er ook over! Ook dat ik ter vergeefs Sidekix meerdere malen heb gebeld en er niet op genomen wordt, is natuurlijk zeer bijzonder te noemen! Aan wie het dan ook mag liggen, KPN od Sidekix, ze lossen het maar op! Een gelijkwaardige TV of zelfs een upgrade, lijkt mij eerder normaal, dan een uitzondering! 

Ik ga straks weer KPN bellen, mochten zij verzuimen mij te bellen zoals afgesproken...

Ben benieuwd...

@Chrissie TheOneAndOnly  Weet je zeker dat je het juiste nummer belt? 088 - 623 70 06. Wanneer ik bel, krijg ik gewoon iemand die me netjes te woord staat.

@OpaGamert Heb je al gebeld met Sidekix? Heb je het pakket aangenomen vandaag? Ik heb het zelf geweigerd aan de deur. Zo gaat het direct retour naar de afzender. Scheelt mij weer ruimte in huis!

In dit geval klinkt iedereen die ik heb gesproken bij de klantenservice van beide partijen super behulpzaam. Misschien is het gewoon een oprechte fout geweest van iemand bij KPN die denkt: “een 55 inch Ambilight zal allemaal wel niet zoveel van elkaar verschillen.” Daarmee praat ik het natuurlijk een beetje goed, maar zo houd ik in ieder geval goede hoop op een eerlijke oplossing. 😅

Fijn dat we hier ons verhaal even bij elkaar kwijt kunnen! Het stelt me gerust dat ik echt niet te veel vraag door gewoon de QLED te willen ontvangen.

Chrissie TheOneAndOnly
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

@Dktje , ik had inderdaad een ander telefoon nummer van hen, 088 623 7000

Dat is aan mij gegeven?🙃 

Ga t straks nog eens proberen! 

Dankjewel! 🙏🏻

• Deelnemer
  • March 17, 2026

@Dktje Nee ik kwam er pas achter toen de bezorger net weg was,
ik wacht vandaag even af, bel ze max morgen nog eens en dan gaat er een aangetekende brief de deur uit, vervangend product is prima maar dan wel 1 die minimaal aan dezelfde specs voldoet en niet een die 1/3e minder scoort op de essentiele eigenschappen van wat er geadverteerd is.

• Nieuwkomer
  • March 17, 2026

Zojuist ook een 8200 serie geleverd gekregen. Ik heb destijds (18 februari 2026) in gesprek met de klantenservice expliciet bevestigd gekregen dat ik een 8500 serie zou krijgen. Zojuist de klantenservice gebeld hierover. De medewerker heeft een ticket aangemaakt en ik zal worden teruggebeld. Binnen 3 tot 5 werkdagen.

Chrissie TheOneAndOnly
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

@Dktje  ​@OpaGamert net het juiste nummer van Sidekix gebeld, dame gesproken... Zei van niets te weten (geloof ik niet) ik zei er zijn gegoeg mensen die dezelfde  verkeerde TV hebben ontvangen! Zij  had ook niets gehoord van de persoon die ik gisteren sprak van KPN…(ook slecht)

De Sidekix dame beloofde mij deze week nog contract met mij op te nemen over hoe t nu verder moet.

Ben benieuwd hoe dit nu weer verder gaat! 

@OpaGamert  Wil je ons op de hoogte houden van het verloop..  Want ik ben ook duidelijk totaal niet gecharmeerd van de stand van zaken😉

Allemaal, heel veel succes! Duidelijk hebben wij het nodig! ✨🍀🖥🍀✨

• Deelnemer
  • March 17, 2026

@Chrissie TheOneAndOnly  gaan we doen 😉

op basis van wat we hebben aan advertentie’s promoties en het filmpje waarin allemaal duidelijk staat een QLED en vaak nog specifieker de 55” pus8500 zullen ze gewoon minimaal met een Qled Amibilight moeten komen, elke zal voldoen aangezien de 8500 de minst uitgebreide is met Qled. 
Aan een financiele compensatie heb ik ook niets want ik heb al een 55” ambilight met dezelfde specs als wat ze nou proberen te geven.

Ook ik ben dus een oor aangenaaid, ook ik heb de 8200 ipv de 8500...contact gehad met klantenservice en die wilde niets voor me doen.....gevalletje...zolang de voorraad strekt. 

Denk niet dat de KPN dit leest en gaat oplossen. 

• Deelnemer
  • March 17, 2026

Ook ik ben dus een oor aangenaaid, ook ik heb de 8200 ipv de 8500...contact gehad met klantenservice en die wilde niets voor me doen.....gevalletje...zolang de voorraad strekt. 

Er zijn geen leverings problemen met de 55pus8500, en al zou de niet voorradig zijn dan zijn ze verplicht een vervangend model te sturen met MINIMAAL dezelfde specificaties en aangezien QLED een hele duidelijke specifieke eigenschap is gaan ze er niet mee wegkomen met een te sturen die 1/3 minder kan als wat ze aanboden, dat zou betekenen dar ze je ook een 21” monitortje hadden kunnen sturen. o werkt het niet in nl consumenten recht.

• Nieuwkomer
  • March 17, 2026

Nadat ik de reguliere klantenservice had gebeld (0800 0402) waarin de man zei dat een ticket zou worden aangemaakt heb ik het telefoonnummer 088 6237006 (zie boven) gebeld. Zou de partij zijn die de verzending voor haar rekening neemt. Ze gaf aan dat het management om 16:00 uur een overleg hebben waar deze zaak besproken zal worden. Daarna zouden ze contact met me opnemen.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • March 17, 2026

Heb je al contact gehad met Sidekix? Dat is de partij die gaat over het uitleveren van de tv’s en ook over een uiteindelijke oplossing. Verder lezen moderatoren (lees; klantenservice KPN) alle berichten op deze community en reageren waar nodig. Soms wat sneller dan andere keren.

Er zijn hier in dit topic in korte tijd enorm veel reacties binnen gekomen. Duidelijk is het dat er wat aan de hand is. Maar het is ook logisch dat als je de reguliere klantenservice belt dat dit niet direct opgelost kan worden. Die medewerker die jij spreekt heeft geen magische knop met “stuur nieuwe tv”

Dit is iets wat snel, maar ook erg grondig uitgezocht moet worden. En daarna moet bekeken worden hoe dit wordt opgelost. Dus zorg er voor dat je ticket laat aanmaken bij Sidekix. En dan zal je, zodra hun meer weten wat er nou is mis gegaan en hoe ze het gaan oplossen, vanzelf worden terug gebeld.