Skip to main content

Verkeerde Snelpakker televisie onderweg? Philips PUS8200 i.p.v. geadverteerde QLED PUS8500

• March 14, 2026
  • 260 reacties
  • 7584 keer bekeken

Toon eerste bericht

260 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 9, 2026

Beste shyrin waarom heb ik nog niets vernomen en zij wel? Ik was ook een van de eerste? Iknzit nog met het verkeerde model? 
vr groet

Wat bedoel je precies ​@AL030? En heb je al een keuze kunnen maken en zo ja, welke?

• Helper
  • April 9, 2026

Ja de qled versie 55 inch doorgegeven maar niets meer vernomen en zeker niet , zoals bij de anderen die nig kater bestelden omgeruild voor een ander. Ik wacht nog steeds.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 9, 2026

Ja de qled versie 55 inch doorgegeven maar niets meer vernomen en zeker niet , zoals bij de anderen die nig kater bestelden omgeruild voor een ander. Ik wacht nog steeds.

In de e-mail die je hebt ontvangen wordt als het goed is aangegeven dat je de huidige TV kunt omruilen voor het beloofde model (55PUS85x0/12) en dit kan vanaf half mei 2026, als het desbetreffende TV model weer op voorraad is! 

En nadat je een keuze hebt gemaakt, ontvang je ook nog een bevestiging van jouw keuze!

• Helper
  • April 9, 2026

Dat heb ik gedaan, en die mail heb ik gekregen vervolgens niets meer gehoord.. waarom moet ik wel  lang wachten en hebben de anderen hem al ? Ik zit met die doos die enorm in de weg staat en ben slecht ter been. Ben chronisch zwaar ziek. Nogal een probleem. Kan het nig anders? Vr groet.

j3roentje
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • April 9, 2026

Waarschijnlijk hebben ze voor de grootste praatjesmakers hier een tv elders ingekocht om verdere escalatie te voorkomen....

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • April 9, 2026

Waarschijnlijk hebben ze voor de grootste praatjesmakers hier een tv elders ingekocht om verdere escalatie te voorkomen....

Grootste praatjesmakers 🤔

• Helper
  • April 9, 2026

Ok 😢

• Topper
  • April 9, 2026

Dat heb ik gedaan, en die mail heb ik gekregen vervolgens niets meer gehoord.. waarom moet ik wel  lang wachten en hebben de anderen hem al ? Ik zit met die doos die enorm in de weg staat en ben slecht ter been. Ben chronisch zwaar ziek. Nogal een probleem. Kan het nig anders? Vr groet.

Heb ik ook niet hoor zat ook bij de eerste 12 en krijg ook pas half mei een nieuwe 

• Helper
  • April 15, 2026

Waarom die anderen dan wel?

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • April 15, 2026

Waarom die anderen dan wel?

Die hebben als eerste gelijk ja gezegd ipv de mail afwachten of dat betere opties bij zouden zitten.

Ze hadden er ook geen 12 voor allemaal