Skip to main content
Vraag

Verleng aanbod valt tegen. Hoe zeg ik op?

• June 17, 2026
  • 11 reacties
  • 111 keer bekeken

vond het verleng aanbod van kpn zo fantastisch dat ik wil opzeggen maar waar doe je dat

11 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 17, 2026

Je kunt dat telefonisch doen bij de klantenservice 0800-0402 of dmv dit formulier.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 17, 2026

dank je voor je bericht

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 17, 2026

Maar ben je helemaal niet tevreden over kpn?

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 17, 2026

nee ben ik niet. Kreeg een verleng aanbod van wel 7.50 korting voor 6 maanden. Daarna ben ik 5 euro per maand duurder uit voor hezelfde als wat ik nu heb. En wat het meest iriteerd is dat ik al tig jaren vaste klant ben maar iemand die nieuw komt krijgt een tv van 500 +. Als dat alles is wat ze mij kunnen bieden enkel verhoging dan heb ik het nu wel gezien

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 17, 2026

Hallo ​@benklos ,

Je kunt (indien maximaal 90 dagen voor einde contract) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2026) propositie en KPN TV+. 

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+ als je dat nu nog niet hebt. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

https://community.kpn.com/kpn-tv-11/feature-requests-kpn-tv-box-587354?tid=587354&fid=11

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 17, 2026

Dit zet zoden aan de dijk maar niet heus. Ben met het verlengvoorstel beter af en dat is al niks

• Nieuwkomer
  • June 17, 2026

Dit zet zoden aan de dijk maar niet heus. Ben met het verlengvoorstel beter af en dat is al niks

Nou dan meer snel wegwezen Ben.
Of dacht je dat het ons ook maar iets zou uitmaken?

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 17, 2026

Daar heb je helemaal gelijk in snel wegwezen. Want dit antwoord zegt meer over kpn dan over mij. Ze hebben niets op met hun klanten dat blijkt wel. 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 17, 2026

Op het forum helpen klanten elkaar en zijn dus geen kpn medewerker. En je hebt gelijk dat bovenstaande een foute reactie is.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • June 17, 2026

Daar heb je helemaal gelijk in snel wegwezen. Want dit antwoord zegt meer over kpn dan over mij. Ze hebben niets op met hun klanten dat blijkt wel. 

Je zit hier op een community waar klanten op elkaar reageren. Je hebt hier nog 0 berichten van KPN zelf gehad. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@benklos. Welkom op de community! Ik snap dat dit frustratie geeft, zeker als het lijkt dat nieuwe klanten meer krijgen dan bestaande klanten. Nieuwe klanten krijgen vaak een welkomstkorting of actie bij het afsluiten van een abonnement. Dat is een eenmalige aanbieding om nieuwe klanten te verwelkomen. Voor bestaande klanten hebben we andere voordelen, zoals de Combivoordelen

Je opmerking over het verlengaanbod is duidelijk. Ik snap dat dit in jouw geval niet als verbetering voelt. Helaas kunnen we via deze weg geen individuele aanbiedingen of contracten aanbieden. Wil je kijken wat er nog mogelijk is? Neem dan contact op met onze klantenservice.

@HansGlas2025 het maakt ons wel uit. Deze manier van reageren is niet nodig. Het is hier niet de bedoeling om neerbuigend of kwetsend met elkaar te communiceren. We willen dat deze plek voor iedereen respectvol blijft.