Skip to main content
Vraag

Verleng aanbod valt tegen. Hoe zeg ik op?

• June 17, 2026
  • 31 reacties
  • 345 keer bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

• Topper
  • July 25, 2026

Daar ben ik het mee eens  maar het gaat mij erom dat het gewoon frustrerend is als je ziet wat een nieuwe klant krijg en een vaste klant bijna niks 

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • July 25, 2026

Voor bestaande klanten hebben we andere voordelen, zoals de Combivoordelen

Ik lees dit en schrik hiervan, deze informatie is totaal niet kloppend. Bestaande klanten krijgen helemaal geen voordelen in vergelijking met nieuwe klanten. Het enige wat bestaande klanten krijgen is de rekening voor de welkomstcadeaus van de nieuwe klanten. ;). 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 25, 2026

Joep als jij tevreden bent vindt ik dat super maar je kunt ieder minuut van de dag ergens anders gaan winkelen zonder kosten dat gaat niet bij een contract daar hang je aan vast 

​@Wasbauer ,

Het is niet verplicht om jouw contract te verlengen. Als jij jouw contract niet verlengt, dan kun je altijd opzeggen waarbij dan alleen een opzegtermijn geldt van één maand. 

• July 25, 2026

​@Noordzee het gaat er toch juist om dat 'blijven loont' een bericht met een dergelijke tekst heb ik ooit wel eens vanuit KPN ontvangen. 

Kortom wanneer loont het om te blijven? Niet die € 5,00 voor 3 maanden bij een jaarabonnement. Zes maanden € 7,50 bij 2 jaar ook net niet.

Ik ben vorig jaar toch maar overgegaan naar de toen nieuwe portfolio dat scheelde structureel € 10,00 door de verhoging van telefonie en de laatste inflatiecorrectie is dat voordeel nog maar € 8,00.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 25, 2026

Dat klopt allemaal ​@Rowi. 

Maar hier reageer ik op iemand die beweert dat je vastzit aan een contract. Als iemand dat niet wil, dan verleng je gewoon niet. Zelf heb ik (zoals je weet) een paar dagen terug alsnog met één jaar verlengd omdat er alsnog een beter verlengaanbod zichtbaar werd in de KPN-app. Maar anders was ik gewoon contractvrij gebleven zonder ergens aan vast te zitten.  

• July 25, 2026

Dat klopt allemaal ​@Rowi. 

Maar hier reageer ik op iemand die beweert dat je vastzit aan een contract. Als iemand dat niet wil, dan verleng je gewoon niet. Zelf heb ik (zoals je weet) een paar dagen terug alsnog met één jaar verlengt omdat er alsnog een beter verlengaanbod zichtbaar werd in de KPN-app. Maar anders was ik gewoon contractvrij gebleven zonder ergens aan vast te zitten.  

Klopt daar reageerde je op, in aanvulling zit je feitelijk niet eens vast, maar dan moet je de afkoopsom voor lief nemen.Â