Wij zijn al jaren lang klant bij KPN zowel met onze beide mobile abonnementen als met ons tv en internet abonnement. Nu betalen we al jaren hier een hoop geld voor, maar goed je weet ook wat je hebt.
Als je internet zit, zie je mooie aanbiedingen voorbij komen en dan denk je toch dat wil ik ook wel. Maar dit zijn van die dingen die je altijd uitstelt tot je tot je schrik ziet dat je vaste contract periode in 2019 al is afgelopen. als je belt krijg je met veel hangen en wurgen een voorstel voor €10 korting voor de 1e 6 maanden. Terwijl ik als nieuwe abonnee maar liefs €30 korting zou krijgen voor de 1e 6 maanden en dan zelfs nog sneller internet heb en Netflix erbij krijg. Het lijkt me voor KPN toch ook fijn om weer een klant met een vast contract voor een jaar in je portefeuille te hebben.
Als je om deze korting vraagt zeggen ze doodleuk dat dat niet kan, dit is echt het beste wat ze je kunnen bieden. Als je vraagt of ze dan liever hebben dat ik naar Ziggo overstap, zeggen ze nogmaals dat dit is wat ze voor je kunnen doen en dat je vrij bent om over te stappen.
Sorry KPN, maar ik hoop toch echt dat jullie begrijpen, dat je op deze manier klanten die nota bene helemaal niet weg willen, toch verliest. Wat ben ik teleurgesteld, dat ik gehoord wordt en me niet serieus genomen voel als trouwe klant.