Waarom krijgen trouwe klanten van KPN geen viaplay gratis , waarom alleen nieuwe abonnees ? Ben al meer dan 30 jaar klant van KPN en zie deze aanbiedingen altijd aan mijn neus voorbijgaan. Beloon trouwe klanten eens !
Waarom krijgen alleen nieuwe klanten Viaplay gratis?
Beste antwoord door PeterG
Ik tank bij het dichtstbijzijnde tankstation. Echter nooit een tankstation langs de snelweg.
Formule 1 was bij kpn de laatste jaren ook niet gratis. Maar via Ziggo Sport à 14,99 per maand. Waarom zou het dan nu wel moeten?
Viaplay is zelfs ietsje goedkoper (van af 1 augustus): 13,99.
ZELFS Ziggo heeft er niet voor gekozen om het voor bestaande klanten gratis aan te gaan bieden. Terwijl het daar de laatste jaren echt gratis was (nou ja binnen basispakket). Zij hebben ook alleen korting voor hun bestaande klanten. Benadelen die hun klanten dan extra?
Maar je wilt dus zo goedkoop mogelijk Formule 1 kijken begrijp ik.
Dan is F1 TV PRO het goedkoopst. Iets van 65 euro voor een heel jaar (12 maanden).
Neem je het uiterlijk 28 februari bij Viaplay zelf dan betaal je 99,-- voor 1 maart 2022 tot 1 maart 2023.
Nadeeltje van f1 tv pro is dat ze geen app hebben in veel smart-tv's. Maar wel chromecast ondersteuning.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.