Waarom wordt er nu weer een verhoging doorgevoerd in mijn geval 2 euro, 1 euro voor de vaste lijn (die is al nog niet zolang geleden verhoogd met 100% en nu weer 50%.
Dit zo gebeuren om de kwaliteit te verbeteren en omdat de kosten omhoog zijn gegaan???
Hier wordt niets meer aan verbeterd en voelt het als we jagen je wel weg.
Dan voor mijn tweede tv ontvanger ook weer 1 euro, wie kan mij dit uitleggen want ik ben er klaar mee.
Met mijn mobiel tijd geleden ook weggegaan omdat ze maar het abonnement duurder bleven maken, wat echt een goede keuze is, voor 7,00 ipv meer dan 20 euro het zelfde dan ik had (alleen geen 5G wat ik ook niet mis)
Dan ga ik om mijn heen kijken en bij kpn log ik niet in maar bekijk het aanbod, dan zie ik als ik alles het zelfde neem incl 4K tv enz ik toch minder betaal (79,49 t.ov. 83,71) dus voel ik mijn beetje genaa..d. (dit is nog zonder de prijsverhoging)
Wie kan mij dit uitleggen?
Dan als ik alles verder ga zoeken, is mijn abonnement afgelopen, kan ik korting krijgen als ik verleng, waarom worden klanten daar gewoon niet over geïnformeerd?
Echt heel vreemd allemaal, geeft mij echt weer het gevoel dan kpn mij als trouwe klant waardeert.
Moet maar weer eens gaan shoppen en bij een ander kijken, bij Budget Internet (netwerk kpn) bijvoorbeeld.