Skip to main content

Black Friday, je ziet altijd mooie aanbiedingen voor nieuwe klanten. Maar wat betekent het voor jou als vaste klant? We vertellen je er hier meer over.

Blijven loont bij KPN: Extra voordeel voor jou als trouwe klant!

Bij KPN waarderen we jouw vertrouwen en loyaliteit als klant. Natuurlijk hebben we acties om nieuwe klanten te verwelkomen, maar jij kunt als vaste klant voortdurend profiteren van mooie voordelen. En daar zijn we trots op!

Combineer Internet en Mobiel en krijg nóg meer voordeel

Wist je dat je flink kunt besparen door je Internet en Mobiel te combineren? Als vaste klant kun je elke maand rekenen op:

• Tot €7,50 korting op elk mobiel abonnement op jouw adres. Hoe hoger je databundel, hoe groter de korting.
  • Dubbele data voor je mobiele abonnement – nóg meer om te streamen, gamen of surfen.
  • Heb je KPN TV? Dan krijg je standaard gratis toegang tot het Pluspakket: meer zenders, films en series.
  • Kies je voor een Entertainment-optie, zoals Viaplay, Netflix of Spotify? Dan krijg je elke maand €5 korting. Lees hier meer over KPN entertainmentkorting en voordelen en kies zelf wat bij je past!

Exclusief voor jou: verlengkorting

Kan en wil je jouw abonnement verlengen? We maken het extra aantrekkelijk met een mooie korting op je internetabonnement. Dit is onze manier om je te bedanken voor je vertrouwen. Je vindt je persoonlijke aanbod eenvoudig in de MijnKPN app of op kpn.com/blijvenloont.

KPN Voor Jou: meer verrassingen en kortingen

Met Voor Jou in onze app brengen we elke maand leuke extra's, speciaal voor onze klanten. Denk aan verrassingen, unieke aanbiedingen en acties die je niet wilt missen. Ontdek alles in de MijnKPN appons KPN Voor Jou board of op kpn.com/voorjou.

De KPN Community: van jou, door jou en met jou

De KPN-community is dé plek waar jij kunt meedenken over onze producten en diensten. Test nieuwe innovaties, deel je suggesties of krijg inspiratie voor je ideale tv-avond. Ontmoet medeklanten en word onderdeel van een groeiend netwerk van ervaringsdeskundigen ;-)

Beter en veilig internet

We werken er steeds aan om ons internet beter te maken: denk daarbij ook aan veiliger en socialer. Misschien heb je onze Beter Internet campagne al wel eens gezien?

We luisteren, belonen je loyaliteit en blijven werken aan nog meer voordelen voor jou. Profiteer nu van jouw exclusieve mogelijkheden en bekijk alles in de MijnKPN app. Want bij KPN geldt: blijven loont!

Ik heb net eens bekeken wat de voordelen van voor mij zijn…. maar dat zijn er nul. Wat er bij kan heb ik al of is niet interessant genoeg. Ook heb ik enkele maanden geleden voor welke reden dan ook op een verlengknop gedrukt (nooit moeten doen of beter lezen dat klopt) voor dat kleine voordeel van toen. 

Conclusie is dat ik wel wat voordeel heb gehad, maar lang niet wat er met Black Friday nu wordt aangeboden. Ook overstappen naar een ander kan niet zonder een boete te betalen die het complete restbedrag bevat tot einde contractdatum.

Nu is het wachten tot de dag voor een maand einde contract om misschien wel op te zeggen of wachtend tot acties van BF’26. 🤣

Voor de rest heb ik geen klachten, maar als je lang klant bent en voor opties staat om andere verlengingen te mogen doen bij KPN is het toch wel de vraag? Doet ie het of doet ie het niet? 

Ik heb net eens bekeken wat de voordelen van voor mij zijn…. maar dat zijn er nul. Wat er bij kan heb ik al of is niet interessant genoeg. Ook heb ik enkele maanden geleden voor welke reden dan ook op een verlengknop gedrukt (nooit moeten doen of beter lezen dat klopt) voor dat kleine voordeel van toen. 

Conclusie is dat ik wel wat voordeel heb gehad, maar lang niet wat er met Black Friday nu wordt aangeboden. Ook overstappen naar een ander kan niet zonder een boete te betalen die het complete restbedrag bevat tot einde contractdatum.

Nu is het wachten tot de dag voor een maand einde contract om misschien wel op te zeggen of wachtend tot acties van BF’26. 🤣

Voor de rest heb ik geen klachten, maar als je lang klant bent en voor opties staat om andere verlengingen te mogen doen bij KPN is het toch wel de vraag? Doet ie het of doet ie het niet? 

Tja, dat is toch de aard van aanbiedingen.  Ze zijn soms heel lucratief maar timing is ook belangrijk.  Je noemt ‘klein’ voordeel toen je verlengde.  Wat was je aanbod toen?

6 maanden 7,50 korting.

In die periode kon je ook 3 maanden Disney of Prime op de kosten van KPN kijken. Maar dat kon iedere klant.

Als je dan 45,- vergelijkt met een TV of 12 maanden een abonnement voor 35,- wat vergelijkbaar is met die Ambilight tv van 450,- dan is dat toch andere koek. En dan is mijn verlengen 3 maand oud waarop het al het zoveelste mailtje was met “ u kunt nu nog verlengen met korting” en ik denk dat de actie van nu toen ook wel bekend was bij KPN. 

Ik had het niet hoeven doen, maar als bestaande klant krijg je niet een aanbieding die een nieuwe klant wel krijgt. Ook niet als klant die al jaren lid is waarvan het contract soms nog hetzelfde is als jaren geleden. 

Dus we zien het over 21 maanden wel, en of ik nu 2 van de 3 mobiele abonnementen bij kpn ga verlengen is de vraag. Ben daarmee nog aan het vergelijken. Met de 3e is er al voordeel wat niet veel meer wordt met nog 2 erbij. 🤷🏼‍♂️

Check, dat is zeker andere koek. Je kunt in de tussentijd in elk geval nog van de maandelijkse cadeautjes gebruikmaken. In December hebben we de attentkalender dus wie weet zitten daar nog leuke dingen voor je tussen. 🙂

Mocht je in de tussentijd nog vragen over je diensten hebben, weet dat je hier altijd een topic aan kunt maken. 

Reageer