Skip to main content
Beantwoord

Welkomstcadeau staat niet in de bevestiging

• April 2, 2026
  • 9 reacties
  • 111 keer bekeken

Hi,

Ik heb van jullie een bevestigingsmail ontvangen, maar nergens lees ik iets over het welkomstcadeau. Ik had al gebeld, maar jullie collega kon ook niks vinden, maar zei dat het wel goed moesten komen, aangezien ze aan het bedrag kon zien dat ik wel gekozen had voor een welkomst cadeau, maar niet welke. Ik heb er toch een beetje een onderbuik gevoel bij. Graag hoor ik of jullie iets kunnen vinden.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Ben ik weer ​@Trv04! Ze geven aan dat de verzendinformatie naar je toe komt zodra de bedenktijd voorbij is, dat is 14 april. Dan kan het nog uiterlijk 3 werkdagen duren voor onze logistieke partner de verzending klaar heeft, dus in de loop van volgende week hoor je bericht te krijgen over de verzending van de TV. 🙂

Laat je het me weten wanneer je wat gehoord hebt? Hopelijk heb je hem snel binnen!

9 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Trv04 en welkom bij de KPN Community. Logisch dat je hier graag zekerheid over wilt, zeker als het welkomstcadeau niet op de bevestiging staat die je hebt gekregen. 

Zou je hier een foto kunnen plaatsen van de bevestiging die je hebt ontvangen? Poets hierbij eventuele privégegevens weg. Kun je ook laten weten voor welk welkomstcadeau je had gekozen?
Ook wil ik je vragen om je communityprofiel aan te vullen met: 

• Je adresgegevens
  • De geboortedatum van de contractant
  • De naam van de contractant

Die gegevens zijn alleen inzichtelijk voor de moderators hier, en zo kan ik de bestelling bekijken om te achterhalen hoe dit zit. 🙂

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 4, 2026

@Sanne van KPN Hi Sanne,

ik heb de bevestiging erin gezet en mijn gegevens aangevuld. Ik had gekozen voor de televisie.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dankjewel ​@Trv04! Ik heb alle documenten nagekeken en ik zie het welkomstcadeau ook nergens terug. Dat betekent dat het alsnog aangevraagd moet worden, dus ik ga de collega's mailen die dit kunnen regelen. 

Hiervoor heb ik nog wel wat extra informatie nodig, want ik zie dat je van de overstapservice gebruikmaakt. Wil je hiervoor in de persoonlijke opmerkingen van je communityprofiel het klantnummer dat je bij je oude provider had zetten en het e-mail adres en 06-nummer waar je bereikbaar op bent? 

Heb je toevallig ook ergens de actie opgeslagen? Ik heb onze acties doorgenomen rond de tijd dat je besteld hebt (27 februari) en kom geen actie met een TV tegen. Wel korting op de abonnementsprijs en gratis SuperWifi 2 punten, dus ik ben benieuwd om welke actie het precies ging. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 5, 2026

@Sanne van KPN Gegevens staan erin! Ik kon toen kiezen voor een nintendo switch en een 55 inch tv van samsung of Philips (Ik zie er ook 2 voorbij komen vanuit jullie, dus ben daardoor in de war), en inderdaad kortingen voor een half of heel jaar op mijn abonnement, maar geen wifipunten dacht ik. De tv kon ik ook alleen krijgen icm een 2 jarig abonnement, maar ik heb niks opgeslagen. De overstap is al wel geregeld. De 14 dagen zijn dus vanaf 31 maart ingegaan. Tijdens de bestelling afronden kon je nog een overzicht zien en toen stond er ook echt een televisie bij, dus dit had ik nog wel gecheckt.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Check check, wellicht klopt het overzicht dat ik voor mijn neus heb dan niet. 🤔
Ik ga hoe dan ook mijn collega's mailen hierover. Ze pakken het binnen 3 werkdagen op, dus met Pasen meegenomen verwacht ik uiterlijk donderdag reactie van ze. 

Zodra ik reactie heb laat ik het je hier weten! In de tussentijd nog fijne paasdagen gewenst als je het viert. 😄

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 8, 2026

@Sanne van KPN Bedankt! Hetzelfde gewenst.  Dan wacht ik nog even af.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik heb inmiddels reactie ​@Trv04! Ik heb dit uitgezet bij collega's die alles met de welkomstcadeaus doen en zij zien het cadeau wel terug in hun systeem. Blijft gek dat het niet op de bevestiging staat, maar het is dus voor je aangevraagd. 

Ik heb nog nagevraagd waarom dit niet op de bevestiging staat en wat je nu mag verwachten qua de verzending en verdere afhandeling. Zodra ik daar reactie op heb laat ik het hier ook weer weten!

Dank voor je geduld, en laat je het mij ook weten wanneer je mail ontvangt over de levering van de TV bijvoorbeeld? Het gaat overigens over een Philips 50” TV die is aangevraagd. 🙂

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 12, 2026

Ben ik weer ​@Trv04! Ze geven aan dat de verzendinformatie naar je toe komt zodra de bedenktijd voorbij is, dat is 14 april. Dan kan het nog uiterlijk 3 werkdagen duren voor onze logistieke partner de verzending klaar heeft, dus in de loop van volgende week hoor je bericht te krijgen over de verzending van de TV. 🙂

Laat je het me weten wanneer je wat gehoord hebt? Hopelijk heb je hem snel binnen!

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 13, 2026

@Sanne van KPN Heel erg bedankt voor je moeite! Ohja, 50 inch was het Ik heb de actie ondertussen ook terug gevonden op internet :). Ik laat het weten als ik de tv binnen heb. Fijne dag nog Sanne.